{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.378 visninger | Oprettet:

Scooter træf nedgang - Din mening {{forumTopicSubject}}

Der har været meget nedgang til scooter træf de seneste par år, færre folk kommer og køre race og hygger sig og aktiviteten er ikke hvad den har været.

Men jeg vil rigtig gerne høre, hvorfor du/i ikke kommer til træf og har det sjovt, eller hvorfor du måske stoppede med at komme til træf??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter træf nedgang - Din mening
  • #1   4. aug 2013 Jeg tog personlig selv en pause efter sæsonen 2011 fordi jeg først havde brug for en pause, men derefter besluttede jeg mig for at køre drift, men det blev ekstremt dyrt i forhold til hvad jeg havde tænkt mig, så droppede det igen, og havde ikke været til noget scooter træf i 1 1/2år, men var ude og kigge på til Thy race weekend her for en uges tid siden og det fik mig rigtig meget til at savne det, så nu kommer jeg ihvertfald tilbage og deltager i træf til 2015

• #2   4. aug 2013 Jeg stoppede fordi at jeg ikke gad mere, interessen var der slet ikke til sidst.

Synes ikke der blev gjort noget forkert fra arrangørernes side af, men det sagde mig ikke så meget mere.

Efter jeg fandt ud af hvad bil var, så er scooter ikke ret sjovt mere. smiley

• #3   4. aug 2013 Jeg har skam stadig min interesse.

det der holder mig (og sikkert også mange andre) i baggrunden er nok der er så hulens langt fra Lolland til fyn. (lidt over 200km derover til. og så ca 200km hjem igen)

• #4   4. aug 2013 Jeg ville skam gerne
    Men har ikke fået bygget maskinen i nu og der er langt bare for at kigge

• #5   4. aug 2013 Er lige starter og føler hel sikkert jeg vil køre i lang tid men biler er nok største grund til folk forsvinder DSV smiley

• #6   4. aug 2013 hvis en af jer kan stikke mig en dato på næste træf eller et sted hvor man kan se datoer på træf så kan i da være hundred på jeg begynder og komme efter som mine maskiner er ved at være færdig? smiley

• #8   4. aug 2013 jeg takker smiley

• #9   4. aug 2013 Dog min mening når siger hygge til træf hvis du selv til træf så eneste hygge du har er når du køre smiley eller så mig der bare kun gør det

• #10   4. aug 2013 Er ikke kommet til nogen træf fordi jeg ikke har været så heldig med at blive kørt de mange kilometer til træf men nu hvor jeg snart får kørekortet vil jeg helt sikkert komme til de forskellige træf nok sammen med en kammi!! smiley

• #11   4. aug 2013 Hej mads, da vi startede Racetour kom der mange nye regler, som har skræmt rigtig mange af de nye væk og også mange af de gamle. Folk havde svært ved og finde ud af, hvordan de skulle placere nylon, overløb. Og selv en alusprinter skulle have det, for og måtte deltage i sprint.

En af grundene til jeg valgte og gå ud af Racetour var, at vi ikke selv holdte træf i Herning mere, og min interesse for scooter forsvandt. Men jeg synes de nye tiltag som der er kommet til siden er gode !

Desværre tror jeg der er gået for meget race i det, på banerne derud ikke længere scooter mike og Brian som kommer læderes sportstunede hverdagsscootere, det er der tre ting der er skyld i. 1 lovgivningen med at scootere bliver tager anden gang, 2 hvor smart ser det ud med nylon på deres hverdagsscooter. 3 som jeg startede med og nævne er der gået for meget race i det, næsten alle køre hårdt til, det er svært for nye og komme ind på banen og køre uden og risikere at blive pløjet ned, og sker det en gang mister de nok lysten.

Og så er der selvfølgelig dem som mig, der er lidt øm over for sin scooter og ikke gider og køres ned. Det har personligt kostet mig en sprit ny c30 engang fordi en fyr ved navn Kenneth kørte ind i mig, han var DMU køre så var jo ligeglad med os andre, han skulle bare frem. Heldigvis er folk ikke sådan idag !

• #12   4. aug 2013 Det derfor det lavet langsom og middel og hurtig grupper vi køre i nu bare nogle de gode køre der ik forstå ik ska køre middel isted for hurtig smiley

• #13   4. aug 2013 Der er vel også tidspunkter i alle køre ?

• #14   4. aug 2013 er med dig på den der morten med at der er mange som er ligeglade og bare køre vanvittigt og køre gerne folk af banen fordi de bare skal frem ad. og det gider jeg ikke. også har jeg ikke så meget lysten til at køre mere bare at bygge dem det syndes jeg er sjovere.

• #15   4. aug 2013 Præmierne er blevet for småt, det kan ikke betale sig at rulle længere, indgang koster ca 400kr for en weekend, så kan man nemt bruge 500kr på rulninger og tit derover, og så for man en liter galp olie og en lille bitte pokal med påklistret dymo skrift, for en første plads endda. Der er hverken gavekort eller årsvinder længere.

Og det er jo desværre fordi at banerne er så dyre at leje, og der kommer dem der helst vil kører på bane jo i første række, og så bliver der jo sparet på præmierne, så der er råd til at leje en dyr bane.

• #16   4. aug 2013 Jeg tror den primære årsag til nedgang i tilmeldinger er mangel på penge.
    Hvis der er langt at køre koster det temmelig meget alene i benzin at køre til træf frem og tilbage...hvis benz kostede 8,- pr. liter kom der flere.
    Så er der en anden ting som de unge skal vænne sig til...man skal ha en lovlig scooter og en banescooter hvis man vil til træf og køre hurtigere end de 30..(politikernes beslutning).
    Hvis tendensen til træf er at det handler om at ha det dyreste og hurtigste grej kvæler arrangementet sig selv.
    Min mening er at arrangørerne til dels selv er skyld i nedgangen fordi man ikke har haft fingeren på pulsen med hvad der rører sig omkring emnet.
    Hvis jeg kort skal nævne få ting der burde ændres er det:
    1.det skal være billigere at komme til træf.

2. reglerne skal reduceres til bremser og styretøj skal være ok og den må ikke lække benz og olie..alt andet er ligegyldigt.

3. Der skal være flere baner..den største til dem der kun kører for sjov og som ikke bruger mange penge på scooter..ingen gider bruge mange penge på en banescooter og pløjes ned af en eller anden som ingen ansvar har for sine handlinger hvor man selv skal betale regningen efterfølgende....faktisk burde det være muligt at udelukke en kører der bevidst er skyld i andre vælter.

Til sidst vil jeg sige med fare for at en del er uenige, at jeg er lidt overrasket over det overhovedet er nødvendigt at komme med sin mening om de mangler man kan se bare ved at studere et arrangement og den måde det er sat op på....det er ikke nuanceret nok og henvender sig primært til prof. kører og ikke alle med lyst til lidt sjov på en scooter..så for hardcore scooterfolk er det jo fint nok men ikke til det brede segment....det skal ned på jorden igen.

• #17   4. aug 2013 Mogens : det kan ikke rigtig gøres så meget billigere, da det tit koster 30000kr for at leje en gokart bane for en weekend.
    Og vandel flyveplads er ca ti gange så dyr.

Så det er ikke nemt.

• #18   4. aug 2013 Fordi det blev for dyrt med alt den benzin, brobizz og dyre reservedele.. Og så begyndte jeg bare at bruge mine maskiner på gaden i stedet for. Ku ikke lade være smiley
    Men savner det da, der var ikke noget bedre end at give den max gas på en bane med knæet i jorden og sved på panden smiley

• #19   4. aug 2013 Jeg er helt med på det er dyrt at leje baner til formålet...jeg tror bare regler og den måde arrangementet er sat op på har "skræmt" folk væk..
    Jeg tror hat og briller skal holdes adskilt fra dem der tager det mere seriøst....det bliver svært at hente hjem igen hvis ikke der tages fat på en helt anden måde...blot min mening.

• #20   4. aug 2013 Det er rigtig godt at få nogle meninger fra folk, det er jeg rigtig glad for, bliv endelig ved...

Jeg kan godt følge mange af jer med at i ikke kan lide det med at køre blandt de hårde køre, for det kan godt være lidt skræmmende når de kommer blæsende (har været der)...men det er heldigvis delt op i dag, i Begyndere, øvede og prof...det har dog også gjordt at køretiden er delt op...men det bliver man nød til så der er plads til alle..

Kan også godt følge dig lidt Skou, når man har noget at konkurrere om så vil man det også mere, men det er også dyrt at ligge penge præmier eller gavekort til for arrengørene når der heller ikke kommer særlig mange til træf, men er også enig med dig når det også er dyrt at holde sin maskine kørende for at vinde en pokal og en dunk olie..

• #21   4. aug 2013 Fx når vi holdte HSW brugte vi næsten 15000kr bare på præmier. Er der andre træf der nogensinde har gjort det? Vi skal tilbage til de gode gamle dage, hvor en 3 plads svarede til det man betalte for en weekend. Så vil der komme gang i konkurrencerne igen

• #22   4. aug 2013 Lige peæcis Morten, der var der noget at køre om dengang, og der var der virkelig lang kø til rullefeltet...

Når man køre drift er der heller ingen præmier udover en pokal og det koster mellem 1200 og 2500 for en weekend bare for at komme ud og køre, så er der Mad, større transport, benzin og tons vis af dæk...det er meget dyre at deltage i selvom man heller ingen penge præmier vinder her hjemme

• #23   4. aug 2013 Nu har jeg ikke været til træfs et par år Mads..
    Har det virkelig ændret sig så meget på de få år ? smiley

• #24   4. aug 2013 Ved jeg godt Martin var også bare generelt jeg svarede:) men jo det har faktisk ændrede sig rigtig meget og mange ting er blevet bedre:)

• #25   4. aug 2013 Kom af sted din homo. smiley

• #26   4. aug 2013 Der er gået for meget race i den, det var fedt dengang alle bare lallede rundt på banen og der måske kun var 5-6 køre der virkelig gik til den.
    Hsw 2009, trods regnen var det nok det mest hyggelige træf jeg har været til. Regnen gjorde også bare stripperen bedre smiley

• #27   4. aug 2013 Jeg ved bla. Stuck, nicke og RK folket havde det på samme måde da de stoppede.

• #28   4. aug 2013 Schmidt, er beæret over og høre du synes vores HSW 2009 er det bedste træf du har været til smiley det er sørgeligt vi ik må afholde det mere.

• #29   4. aug 2013 Har selv overvejet at starte, men det er satme dyrt at bygge sådan en maskine og en "billig hverdags jog" tør jeg næsten ikke køre på, haha smiley

• #30   4. aug 2013 Jeg tror, at Racetours nye "koncept", langsom-medium-hurtig, lægger bunden til et fundament for banerace. Som det også er blevet nævnt tidligere, er det bare ikke alle der er så gode til at overholde reglerne, og dem, som kører hurtigt, farer ud på medium el. langsom og giver den gas. Det er da også forståeligt, for køretiden er som sagt også reduceret i det nye system, så hvis man er vant til, som hurtigkører, at kunne fyre den af hele tiden, er det klart at man gerne vil ud hele tiden. Dog synes jeg, i Thy i hvert fald, at Racetour og hjælpere var gode til at få folk vinket ind til siden og give dem en skider hvis de kørte for hurtigt i den langsomme klasse.
    Jeg var selv afsted til første træf, Speedmeet, her i 2013, og der er den gamle "DHS" / sprint-træf 'ånd' levende lidt endnu - her dømmer jeg selvfølgelig ud fra videoer.

Men i sidste ende handler det vel om hvilken type "scooternørd" man er? Tager man til træf kun for sprint og for at vinde præmier, eller tager man afsted for at få en hamrende hyggelig weekend med drengene - og selvfølgelig også køre? Jeg tror, at hvis "pitten" bestod af eks. 200 mennesker, hvoraf der kun var 50 maskiner , ville træffet også virke større - og så ville venners venner også komme til træffet osv, og dermed få liv igen.. men spørgsmålet er så om det vil give økonomiske problemer ved at der er få kørere end normalt..

Det er i hvert fald svært at svare på hvad man skal gøre bedre, men jeg ved da at Racetour, Speedline m.m læser med og tager imod ris og ros og gør alt for at vi skal have det fedt når vi er afsted. Så det skal vel bare nydes mens det stadig er her, og bevare håbet for at træffene bliver holdt mange år endnu :)!

• #31   4. aug 2013 De gamle som er holdt, skal da bare komme ud og så hvordan det forgår nu, og få bygget nogle vilde maskiner, så der kan komme gang i rullefeltet samt sprint igen smiley

• #32   5. aug 2013 Problemet for mig er nok at der ikke er nogen træf på sjælland, og kan ikke få fragtet min maskine så langt til træf, de gamle gider ikke smiley

• #33   5. aug 2013 Jeg tror der er mange der ikke gider køre løb og køre på en bane.. Det vil jeg ihvertfald ikke.. Hvis der nu var et sted hvor man bare kunne køre og lave stunts ville jeg ihvertfald komme smiley

• #34   5. aug 2013 Team Esbjerg : der er ikke meget ved at bygge en sprinter til 20000-30000kr og derover, når der stort set intet sprint er i Danmark længere.

• #35   5. aug 2013 Det har jo også noget med nedgangen at gøre ved det Skou...når der ikke kommer mange folk så kan det ikke betale sig at holde sådan noget arrengementer hvor det kun er sprint vis folk alligevel ikke kommer

• #36   5. aug 2013 Det er helt sikkert krisen der virkelig viser sit ansigt nu. De unge har mindre penge og kombineret med at det ikke er så smart at tune og køre scooter længere så falder deltager antallet. Jeg kan huske nogle af de første træf jeg var til for 12 år siden. Vi kendte jo stort set alle sammen hinanden og på et godt træf var vi 30-40 mand. Givet det var uden rullefelt, lukket bane osv.

• #37   8. aug 2013 Jeg sys det er træls at der er så få der gider at køre sprint og at der er næsten ingen steder der holdes sprint eller kan holdes sprint smiley

• #38   7. jan 2014 Jeg har ingen planer om at holde smiley er først lige rigtig startet smiley Nu har man maskineri som er iorden osv smiley

• #39   7. jan 2014 Som der er nævnt før i tråden er det simpelthen bare knald dyrt, forståeligt nok når man ved hvad det koster i leje af baner osv mm. Men så kommer det jo også dertil hvor folk tænker om man kan betale sig fra det i længden. Personlig stoppede jeg ikke på grund af pengenød men på grund af tiden ikke var der. Men hold nu kæft hvor jeg husker for nogle år tilbage, det var FULDSTÆNDIG anderledes end idag. Hvorfor aner jeg virkelig ikke men der var en helt anden stemning. Det er jo desværre blevet sådan at vi ikke kan få lov til at være på mange anlæg på grund af støj og det er jo ikke kun os det går udover, også alt andet motorsport bliver jo også påvirket. Jeg håber folk får øjnene op for og støjdæmpe en smule.

• #40   7. jan 2014 Grunden til at scootertræf var så meget anderledes dengang var at ALLE folk måtte komme og køre. nu er det jo næsten kun folk med en racebygget knallert der må køre. Fordi folk med std knallerter og sportstunet ikke gider bruge tid på at smide sliders på osv..

+ det faktum at stelracere var velkomne, tjek evt hsw 08-09 videoerne.. så kan du se hvad jeg mener.

• #41   7. jan 2014 Jeg ville personligt ALDRIG i livet bygge en maskine for over 30.000 kroner for at bruge den 5 gange om året...

• #42   13. jan 2014 Det er da fuldstændig til grin med de grupper langsom middel og hurtig eller hvad de nu hedder.
    Der er da ikke nogen der bliver pløjet ned og hvis de gør er de nok selv skyld i det. bare folk kunne finde ud at at køre som om der ikke var andre på banen så er køreren meget nemmere at læse når man kommer bagfra og så ved man de ikke pludselig trækker ud foran en.

• #43   13. jan 2014 Morten B: Og netop derfor er Langsom, mellem og hurtig et godt system. Når der bliver kørt langsom ved man ligesom det er uerfarne kørere eller kørere der ikke har helt styr på det. Det gør man ikke ved et "over-all" køresystem. Så er der slet ikke plads til nye kørere.

• #44   14. jan 2014 Lyhne. Nu har vi haft det sådan hvor alt var blandet sammen siden 2007 hvor jeg startede med at køre. Og det er aldrig gået galt på den måde du siger og alle folk var glade.
    Det ødelægger ligesom bare det hele..

• #45   14. jan 2014 Kunne være nice med et skjern scooter weekend igen på et køreteknisk. Og så uden alle de pis regler!

• #46   14. jan 2014 Det nye system med hurtig, medium og langsom er bedre på sigt end det gamle system Mads ( |PMW|Schmidt )

Der er mere styr på det, på den måde her, især når DMU kørende er der, Fordi mange af dem køre RIGTIG stærkt og når der er så er Rookies på banen så går det galt når de bliver overhalet af en hurtig køre. Derfor er H-M-L systemet en pisse god løsning,

Problemet med det system ligger i at mange af dem som vælge at kære i langsom godt kan køre i medium, også får du en stor langsom klasse, hvor mange af dem faktisk køre hurtig nok, på den måde er der ingen gavn i systemet smiley

folk skal være lidt bedre til at tag sig i nakken også få et par boller smiley

• #47   16. jan 2014 Hvorfor går det galt når der er dmu kørere ? det sjovt der er sådan en hate på dem der tager det bare en smule mere seriøst iforhold til at træf kørere.
    Der er altså også hurtige træf kørere der kan være til scene for de langsomme

Vi kan jo også pakke hindanden ind i bobbelplast men så ligesom med h-m-l går det sjove af det

• #48   16. jan 2014 Lillebror dunk .
    Det jo så din mening.

Min mening er ovenstående smiley

• #49   16. jan 2014 Jeg droppede tanken om træf, da vi skulle til at lave overløb. etc. og ikke bare kunne komme på en ''stel-racer''.

Jeg tror også, at det er fordi at tiderne ændrer sig.. Flere af os går over til biler, men der er ikke så mange unge der får interesse for scootere mere, som de gjorde førhen. Tror scooterverdenen er nemmere at overse nu hvor der er langt flere aktiviteter, facebook etc. end der var før smiley

• #50   16. jan 2014 # 47

Morten B

Det går som sådan ikke " galt " bare fordi det er DMU køre, Mange af dem glemmer bare at det er et scooter træf og ikke et DM og derfor køre som om de skal vinde det hele, og det dur bare ikke noget der er Rookies på banen.

Det er ikke alle der syns det er fedt at blive overhalt med 110 inden om.

• #51   16. jan 2014 Altså jeg syntes det gamle system var bedere, da jeg tog brug af det når jeg blev overhalet af fx. En dmu kører, ved at holde øje med hans "teknik" og derved styrke min egen kørsel

• #52   16. jan 2014 Det nye system er klart det bedste, og det er kommet for at blive. Det kan godt være at der er nogen der mener at de får mindre kørertid. Dog kan jeg ikke rigtigt se problemet da, jeg ikke tror på at man kan yde 100 % i mere end 20 min af gangen. Hvis man gerne vil kører mere end 20 min af gangen, så kan man bare kører medium og hurtig klasse, dog skal man selvfølgeligt tage hensyn når man kører i medium klasse.
    Det nye system gør det bla. meget bedre for nye kører da de ikke behøves at tage hensyn til langt hurtigere kører, så de skal ikke være nervøse for at blive overhalet på en måde de ikke kan lide. Selvfølgeligt skal de lærer at man kan blive overhalet, men det er godt at have langsom klassen som et udgangspunkt.
    Jeg ved at der er rigtigt mange nye kører der er glade for systemet, og det er det der skal til, da rygtet så kan blive spredt, og vi kan få flere deltagerer.
    Der er også hurtige kører der kan lide systemet, fordi når man kører i hurtig klassen, så behøves er der ikke så mange nybegyndere man skal tænke på.

TL;DR
    Det nye system er win win for alle, og man skal virkeligt prøve det før man udtaler sig om det.

• #53   18. jan 2014 Dengang jeg var helt ny - sæson 2012, synes jeg da også det kunne virke skræmmende at køre, men efter et enkelt træf fandt man ud af dem der kørte hurtigt, også sagtens kunne finde ud af at undvige en. Senere hen lærte man jo også meget af at køre sammen med dem, både ved at man kan prøve at hænge på den foran kørende, og også at aflæse deres teknikker. Kan sagtens se det smarte í det nye system, men synes også det er træls at vi bliver så isolerede fra hinanden på den måde..

• #54   21. jan 2014 For lige at følge op på det med stelræsere, så var og er de ganske simpelt for farlige og i mine øjne er det rigtig fint feste sluttede for dem. Glemmer aldrig en gut på Stalker der væltede i Skærbæk og fik sit skinneben piercet af sin egen scooter - og ærligt, hvem gider se det igen?

Mvh Simon

• #55   13. aug 2014 Stoppede fordi jeg ikke ville bruge så mange penge, på det mere. Fordi jeg stort set kun kom og rullede, og kørte aldrig på bane. Det sys jeg blev alt for dyrt til sidst.. Men det var fedt i 2011 og ned af, hvor man vandt 1000kr osv for en første plads. det får man jo ikke mere. + det kun blir dyre..
    - Også mest fordi jeg havde indbrud 2 gange, og fik nakket det meste af mine ting... det også dyrt og starte forfra igen!

• #56   22. aug 2014 det kunne være super fedt med et træf på et kta anlæg det behøver jo ikke altid være på en gokart bane og heller ikke noget vildt bare en rund bane med et sving eller 2 og evt en sprint sammen sidste på dagen

• #57   22. aug 2014 Ja et KTA kunnne være en ide, men man skal også overveje hvor mange ville komme til et træf på et KTA i forhold til et træf på en gokartbane.
    Der skal jo som minimum komme lige så mange, som der falder fra når der ingen bane er smiley

• #58   22. aug 2014 Altså til træf 7000 kommer der en del mennesker smiley

• #59   23. aug 2014 ´ zero
    Hoppers træf dengang var for fedt =D

• #60   23. aug 2014 Mener det var i skjern så vidt jeg kan huske..

• #61   24. aug 2014 Mine venner og jeg stoppede stille og roligt til scootertræf, da vi alle begyndte at få kørekort, og gik over til at rode i biler i stedet.
    Hvilket egentlig er en skam, for hold kæft det var hyggeligt når man var til sådan et weekend træf.
    Hvor mange er der egentlig til træf nu om dage?
    Kan da huske til ASW i 2009-2010 og 2011 var der satme proppet, er du så færdig. Folk måtte stuve sig godt sammen over på den anden side af banen på græsarealet, for at alle kunne være der. Hvor mange kommer f.eks. nu?

• #62   24. aug 2014 Der kommer ikke lige så mange mere, på en god weekend er der måske 150-200 mand smiley

• #63   24. aug 2014 Det fandmer for sløvt ! Hvad er der gået galt?

• #64   24. aug 2014 Tror det er gået hen og blevet for dyrt, og samtidig mindre præmier

• #65   24. aug 2014 De nye regler, for eksempel.

• #66   24. aug 2014 Hvilke "nye" regler tænker du på?

• #68   24. aug 2014 Det har jo ikke noget med træf at gøre?
    De fleste af dem der kører til træffet, kører jo ikke på den til dagligt

• #69   24. aug 2014 Jeg kan jeg ikke se det sjove i at have en baneracer til 20.000 hvis den skal bruges 1-4 gange om året. Syntes også at det er langt federe at køre på vej.

• #71   24. aug 2014 Det var fedt i gamle dage hvor man fik 1000kr for en første plads, det kunne man godt ha 2000kr med hjem + pokaler, men det kan desværre ikke lade sige gøre længere grundet for få folk smiley

• #72   24. aug 2014 Det med at folk holder sig væk fordi det er for dyrt, det gavner jo intet.
    Priserne bliver er blevet sat op for nogen år siden, da deltager antallet falder, men udgifterne er de samme. Hvis folk så bliver væk nu, så bliver det i hvert fald ikke billigere.

• #74   1. sep 2014 Kommer da bare til træffene for at hygge og have det sjovt smiley Er sku da ligeglad om jeg kommer hjem med 1000kr, bare jeg har haft en fed weekend med en masse race smiley

• #76   1. sep 2014 Synes(sikkert modsat mange andre) at 402m, ligesom med bilerne kunne være fed.

Måske lidt kortere bane, men dragrace.

• #78   1. sep 2014 jeg har kun været til et enkelt træf i år, men ville gerne have været til flere.... Synes det er lidt svært at finde en ordenlig kalender, hvor man kan se datoer. Det er som om man skal kender folk i miljøet for at kende tid og sted på næste træf??

• #79   1. sep 2014 Mads : det står på Racetour.dk, Racetour på facebook, Speedline.dk

Så det står skam en del steder

• #80   1. sep 2014 Speedline, Er vejen frem smiley

Kommentér på:
Scooter træf nedgang - Din mening

Annonce