{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
122 visninger | Oprettet:

Motocr hverdags knallert {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal have knallert om lidt tid og jeg kunne virkelig godt tænke mig en hot 50 men har ikke Lyst til at købe noget brugt så har kikket på motocr den skal ikke tunes eller noget kun til transport og hygge men jeg har været i tvivl om det er en god knallert fordi mange siger det noget lort og jeg har ikke lyst til at bruge 16 tusind på en knallert som går i smader efter et år. Er motocr en god hverdags knallert?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motocr hverdags knallert
  • #1   10. okt mjaa vil hellere anbefale dig at hvis du skal have noget nyt så få dig en Piaggio New zip eller en Piaggio Nrg har jeg ogs set nogen steder

    og hvis du ikke er så vild med looket på en Zip så er en Peugeot Speedfight heller ik dum

    og hvis du vil spare lidt er der også rigtig mange forhandlere der sælger brugte scootere som Ja Pgo Hot,Comet, Piaggio Nrg,Zip osv osv hvor de så har været gennemgået og fået service

    men MotoCR/Pgo/Vga vil jeg aldrig kunne støtte


  • #2   10. okt Hvis du er meget lav, næsten aldrig har bagage og kun kører i dagslys er den ok.

    God bliver den aldrig.

    Det er en kinesisk "kopi" af en billig taiwanesisk fragt knallert fra 1990'erne.
    Og allerede dengang var den lidt bagud.

    Lyset er dårligt, der er meget lidt plads til benene, og det er en knallert der koster meget meget mindre i dens hjemland.
    Køber du en peugeot, piaggio, aprilia eller yamaha, så koster de det samme i kina som de koster i danmark.

    Hvis motocr kostede det de skulle, det samme som vga, så havde pengene passet. Bortset fra hot modellen fordi den som sagt har de problemer den har, i kraft af at være en billih fragt knallert fra 90'erne.
    Men de andre motocr, eller znen som de rigtig hedder, de er på niveau med vga, hvis rigtige navn jeg ikke lige ka huske på stående fod.

    Til 16000 bør du helt klart lige finde 3000 mere og få en peugeot eller en moderne taiwan scooter. Eller hva du ellers ka finde af kvali vare til de 16-20 tusind.

    Til de priser motocr står til kan jeg ikke andet end fraråde dem


  • #3   10. okt Køb en brugt, som er et års tid gammel.
    Det gjorde vi.
    Det har jeg ikke fortrudt.
    Den har fået skiftet olie, bremseklodser og en temperaturføler.
    Udover det, så har den bare kørt og kørt, hver dag, 7-8 km hver vej, hver dag.


  • #4   10. okt #2
    VGA er Longjia


Kommentér på:
Motocr hverdags knallert

Annonce