{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken knallert
  • #2   10. okt 1: https://www.scooterworld.dk/piaggio-typhoon-b338/

    2: https://www.scooterworld.dk/piaggio-nrg-power-b342/

    Kig også hva de ellers har af maskiner. De har rigtig meget.

    Sæt meget gerne en dag af til at komme derhen og se på dem i virkeligheden. Når du ser dem i virkeligheden ser de tit meget anderledes ud end de gør på billeder. Billederne snyder.
    Så kan du også prøve at sidde på dem og få en fornemmelse af hvad der passer dig bedst i virkeligheden-.


  • #3   10. okt Havde uden tvivl nuppet sådan en Typhoon, hvis du alligevel havde planlagt og smide 17K af til en motoCR er du meget bedre af og købe sådan en typhoon de er super lækre med den bedste motor på marked(min mening ihvertfald) Hiper 2 som er utrolig slidstærke, og som virkelig kan tage lidt af hvert

    Den står med kun 1800Km på sig og kun fra 2020 og så bliver jeg da nød til at sige den er da godt nok flot i skjolde osv og så har den også det der "agressive look du ledte efter hvis du spørg mig ihvertfald. men i bund og grund kan jeg kun sige gode ting om både old Typhoon og new Typhoon som den her da jeg har ejet begge dele og ku ik ha været mere tilfreds med begge

    Min holdning er dog bare det ik rigtig kan gå galt så længe det er en Piaggio/Piaggio Group knallert det er bare lækker italiensk kvalitet og det kan virkelig mærkes

    og så de mærker som Sym,MotoCR,Vga vil jeg ærlig talt aldrig kunne anbefale nogen at købe for det første er det på ingen måde den bedste kvalitet, for det andet er priserne så absurd høje iforhold til hvad den er værd og hvad du ville kunne sælge den for senere hen

    Men altså prøv og tage ud til nogen forhandlere og kig på lidt af hvert find hvad der passer dig bedst


Kommentér på:
Hvilken knallert

Annonce