16. jul 2003 Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.615
"Træf" i BELLA Centeret KBH...!!! "Træf" i BELLA Centeret KBH...!!!
Min far er arrangør af www.bilmesse-brugtmarked.dk og i den forbindelse vil han ha gang i noget med scootere og streetracere/stylede biler, da det jo er noget oppe i tiden ;-)...
Han er inde på at man for indgangsbilleten (65kr) kan få en GRATIS tur på rullefelt hvis man har taget sin scooter med (hvad enten det er på trailer eller man er kørt på den)...
Derudover har han sat mig til at stå for PR omkring arrangementet, og finde ca 50 af de FEDESTE/FLOTTESET/VILDESTE stylede og tunede scootere/knallerter til at blive udstillet inde i æsthallen (den ud mod Metroen).
Derudover skal vi ha nogle scootershops med på ideen også så man også kan købe stumper der osv og evt få præmier sponsoreret til fedeste scooter, hurtigste også videre
Så har du lyst til at komme ind i varmen med din scooter som er lidt udover det sædvanlige (ik bare et par klare blinklygter og en grisetryne) så skriv til min mail med lidt billeder og tekst om den og hvad der gør den specielt fed og vi finder ud af noget....
"Kncustoms(snabela)puttitat.dk"
Så nu skal i ik komme og sige der ik bliver lavet gode træf på Sjælland
Det skal lige siges at det er en UDSTILLING og det vildeste er rullefelt, så der vil ik være sprint eller bane osv... (foreløbig
Håber at se nogle fede og flotte 2hjulere når jeg kommer til Sjælland
<b>DET ER DEN 24.-25. SEPTEMBER I BELLA CENTERET</b>
I forbindelse med:
<i> WWW.BILMESSE-BRUGTMARKED.DK
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.615
SKRIV EN MAIL TIL KNCUSTOMS(snabela)PUTTITAT.DK MED BILLEDER OG LIDT TEKST OM DEN...
Alle jer der ikke kommer "indenfor" i forbindelse med "Bilmesse og Brugtmarked" er dog velkomne til at tage deres scooter med på trailer (medmindre i kører) og få en gratis rullefeltsmåling pr entre billet...
mar 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 86 Svar: 400
maj 2004
Følger: 53 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 152 Svar: 684
add. mig hvis min sonic er fin nok..
den er flottere nu.. og har fået c16 og polereet nogle ting.
sorenthekiller@sol.dk
dec 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 158 Svar: 1.309
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 90 Svar: 1.217
Jeg tror der er for mange at han gider det
dec 2004
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2 Emner: 142 Svar: 995
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 26 Emner: 261 Svar: 2.556
dec 2004
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.615
Men det er jo ikke alle i bedst bedømte der kommer fra øerne (det ved jeg ihvertfald ik om de gør)
Og nok ik alle der vil tage fra eks skagen helt til kbh jo...
Så gør det på den her måde istedet
Så i må bære over med mig hvis jeg "spammer" forummet for en gangs skyld
<b>TIL ALLE DER HAR LYST TIL AT UDSTILLE INDENDØRE..
SKRIV EN MAIL TIL KNCUSTOMS(snabela)PUTTITAT.DK MED BILLEDER OG LIDT TEKST OM DEN...
</b>
Alle jer der ikke kommer "indenfor" i forbindelse med "Bilmesse og Brugtmarked" er dog velkomne til at tage deres scooter med på trailer (medmindre i kører) og få en gratis rullefeltsmåling pr entre billet...
Kan jeg skrive det tydeligere Søren?
Ej det gas..
Men skal ha noget KONKRET på skrift som jeg også kan vise min fatter uden at sku åbne siden og bruge 10 minutter på at finde din igen osv...
Så risikere du bare at blive glemt...
mar 2004
Følger: 58 Følgere: 60 Scootere: 6 Emner: 185 Svar: 1.263
Så fik du enlig lov af den gamle
Rally´en ryger med , der sker lidt med motoren på den inden det omtalte skal ske ...
Jeg glæder mig som et lille barn , det bliver for fedt ...
Og ja Sonny B behold enlig din NRG og tag den med d. 24.-25. SEPTEMBER
Men til ALLE:
Kom forfanden med jeres scootere så vi kan vise bilerne hvem der bestemmer den dag ...
"Træf" i BELLA Centeret KBH...!!!