Så det snart det sker, kæmpe træf... {{forumTopicSubject}}
så gutter, så det sku snart ved at være tid til det FeeDe træf der kommer på Amager, vi regner med at blive en masse scootere, i blandt dem kan ses perlemor lakeringer, kamæleon, hyperrace tunede scoots og de ondeste anlæg...
hvis det er noget for jer så kom med...
det hele foregår d. 5 juni, på Ugandavej, på parkeringspladsen ved vestamager centeret, 2770 kastrup på Amager, kl. 16.00...
der er en kæmpe strækning til gaderæs, og et kæmpe udstiller område hvor der kan chilles, gloet på scoot's og fyret nogle onde kogere...
alle er selvfølgelig velkommen, med eller uden scoot...
hvis i ønsker mere info så tjek da lige www.sfxamok.webbyen.dk ud, det er en side kun med info og kørselsvejledninger...
området ligger lidt for sig selv så politiet er ikke noget problem, hvis de dog skulle komme så er det ved siden af 4 smutveje hvor de ikke kan færdes i...
men kom da med og få en fed dag, vi er nogle stykker som tager nogle grille med, så medbring pølser..
ellers ligger det lige ved siden af et pizzaria og en tankstation...
der vil os være nogle konkurrencer på dagen om den flotteste, hurtigste og den med fedeste anlæg...
så kom og få en fed dag.....
OUT FUTE00..
ps. hvis du har spørgsmål eller lign. så kontakt mig venligst herinde under navnet; Nicki S , eller på e-mail adressen; futes@ofir.dk ....
maj 2004
Følger: 1 Følgere: 31 Scootere: 4 Emner: 4 Svar: 8
nov 2003
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 24 Svar: 85
Jeg kommer selv på min Blå Rmx med slik-dæk og guld-kælde. Kommer snart Billeder af dyret. .. RMX Dragør kommer. Det vil sige 4 Rmx's møder op med det bedste humor og klar på lidt af hver..
Ses Nicki S og alle jer andre moped elsker
Out// RMX DRagør
Jacob O.
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 44 Svar: 515
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 12
äf alle slags
Så det snart det sker, kæmpe træf...