{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

SSW - Sex, race and Rock'n'roll {{forumTopicSubject}}

368 km kørsel fra København, og så ankommer man til det der viste sig at blive ÅRETS bedste træf. Fandme godt man tog afsted !

J.m.J havde sørget for rammerne, ved at arrangere træffet, og man kan vist rolig sige at Scooter-Shoppen som han havde inviteret ned istedet for KGI, sørger for at lytte til deres målgruppe - De havde masser af dele med og generelt de dele som man havde brug for.

Skærbæk banen er bare GOD at køre på - jeg synes den er lidt mere teknisk krævende end Asserballe banen (så jeg kunne godt klare mig med de 6.62 HK som mit trophy-kit smed) - og belægningen er bare sublim at køre på.
SSW crewet virkede også som om de havde styr på sagerne - Banen blev lukket når det var nødvendigt - der var baneindkørselskontrol, så t-shirt-og-shorts kørerne kom ikke ud - Og der blev taget hånd om de uheldsramte når det var nødvendigt. SSW crew : Rigtigt godt gået!!!

Stemningen til træffet var også kanon, både pga deltagerne, men igen så må man sq tage hatten af for Scooter-Shoppen - Som sædvanlig medbragte de deres sædvanlige partytruck OG havde arrangeret strip til sent lørdag aften. Hvor utroligt det end lyder, så var der et øjeblik (meget kort øjeblik) hvor jeg ville ønske at jeg var Rasmus Priergaard.. (Det gik heldigvis over...)

Der var godt nok ikke så mange pitbabes (denne gang) og dem der var der, havde ikke allesammen lige den facon man kunne ønske, men de var nu søde nok alligevel (Indskyder lige en fodnote : ATTN: Mia, du kan godt glemme alt om at tage til Tyrkiet på ferie når der er træf i fremtiden - Du lagde stilen til ASW, så du har bare at dukke op til træffene i Sæson 2009....;)).

Tager jeg afsted til Skærbæk igen ? JA for hulen! Turen derover og hjem var fed, men det var bare en bonus - Træffet var i mine øjne det BEDSTE træf afholdt i år, med ASW + ASD på anden og tredjepladsen, alstræffet på en fjerdeplads, SpeedMeet på femtepladsen, og Træf 7000 på sjettepladsen.

Hvis SSW (og ASW+ASD) er trenden for den fremtidige stil for træf i Danmark, så behøver vi ikke skæve syd for grænsen for at se hvordan man kombinerer træf med party.

Så som sagt : Tak til J.m.J for at arrangere træffet. Tak til SSW crewet for at få det hele til at funke. Og en ligeså stor tak til Scooter-Shoppen for at sørge for at tiden uden for banen blev lige så god.

Vi ses i sæson 2009 !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SSW - Sex, race and Rock'n'roll
Kommentér på:
SSW - Sex, race and Rock'n'roll

Annonce