{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
272 visninger | Oprettet:

Kæmpe dyse, hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en aprilia sonic med den her opsætning.
-Alle begrænsninger fjernet.
-Gianelli go.
-Multivar 5.5 grams
-12 mm. med 100 dyse smiley

Hvorfor skal min dyse være så stor? Den firtakter ikke ned af bakke eller noget, og spinder rent på toppen.. Nålen står i midten..
Min choker virker ikke og det er en manuel choker ved ikke om det har nogen effekt..

Håber der er nogle der har nogen bud på hvorfor den skal have sådan en stor dyse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæmpe dyse, hvorfor?
  • #1   5. jul 2009 Kan du komme med flere eksempler på hvor den kan være utæt? Jeg skiftede studs for nylig for at udelukke det... og jeg ved at det ikke kan være luftfilteret da det er spændt godt fast smiley

• #2   5. jul 2009 Måden du kan teste hvor den er utæt er ved at have motoren til at stå i tomgang og sprøjte med jet start eller sådan noget ved alle samlingerne, og hvis den stiger i omdrejninger så er utætheden deromkring. smiley

• #3   5. jul 2009 Okay.. Cylinderen tror jeg heller ikke på det kan være da den er sprit ny og har fået sat nye pakninger i.. Er der en måde jeg kan tjekke hvor den er utæt? Har hørt noget med at man kan spraye et eller andet hen hvor man tror den er utæt og så skulle den gå i stå eller stige i omdrejninger hvis den er utæt.. Men kan jeg gøre det overalt ved samlingerne? eller det kun ved studsen?

Kommentér på:
Kæmpe dyse, hvorfor?

Annonce