{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..... Køre 150 kmt baglæns
  • #1   3. aug 2009 Hehe, 150km/t baglæns?
    Det må du længere ud på landet med xD

• #2   3. aug 2009 det er dsv god nok.... space fuld tun men køre baglæns

• #3   3. aug 2009 Okay, det kan være 2 ting, tændingen eller gearingen kan være monteret forkert smiley

• #4   3. aug 2009 hvad er din opsætning så ? smiley satme ikke mange der får deres scoot op på 150 bestemt ikk hvis noget er monteret forkert!

• #5   3. aug 2009 min gearing er korrekt moteret... men ved sgu ikke rigtigt med rotorn....? har drejet og pillet men kan ikke pille magneten af krumtappen....?

• #6   3. aug 2009 For det første kan du ikke kører 150km/t baglæns!
    For det andet tvivler jeg på den overhovedet kører så hurtig især ikke med space motor

• #7   3. aug 2009 rød tp cylle ophonet til ca 49mm ... vandkølet
    21 mm kabu (poleret)
    21 mm studs(poleret)
    polini memban og hus
    polini evo gearing
    polini evo slyng kobling
    polini evo trykfjeder
    polini evo vario og blæserhjul
    Dobler krumtap 18000 omdrejninger
    italkit inderroter
    race kilerem
    poleret i blok
    std remskiver
    yausuni c21 udstødning

• #8   3. aug 2009 det en sonic motor men hva fanden det er det samme minerelli....den er målt til 151 men baglæns.... min vén´s jog er målt til 172 på bånd så hva er det i ikke tror på.....? i kan jo bare stille op til næste dhs...!!! HeHe

• #9   3. aug 2009 Rasmus c ..... hvordan forkert .... er der mærker ud fra stempel ...? det problem hade vi ikke sidst.....?

• #10   3. aug 2009 Bjarke A ...... hvordan ville du iøvrigt montere en gearing forkert .........HA HA HA HA HA du helt væk.... det kan man ikke... TAK for tippet....HAHaHA hehe

• #11   3. aug 2009 mester rasmus går du også på grundforløbet sammen med Bjarke A.... det er en inder roter og den laver fin gnist der er 1 ledning og den er ny.... intet ralæ... kan du indstille en roter ......? så spænd lige topstykket ikk....!

• #12   3. aug 2009 frank W
    Jo det kan man sagtens, det kræver bare at man sætter folk som dig til det? smiley

Og nej du kan ikke få en maskine til at rende 150 på vej med r-setup! kommer du til dhs? så vis det på "break-your-engine" banen!

• #13   3. aug 2009 du nok en rumhelt ....... har prøvet at have 24mm studs og kabu og har haft 28mm studs og kabu.... har fået mest topfart ud af 21 mm studs og kabu....med den rette dysse kan ikke huske str... men lavere optræk .... batman du passer bare din rmx og din super gearing... ja regner med jeg dukker op til dhs.... men ved godt jeg ikke bliver nr1 ... men med folk som dig.. der ikke kan montere en gearin. i en jog korrekt.. kan man vel ikke blive sidst.....

• #14   4. aug 2009 frank W
    Jeg har ikke prøvet at montere en jog gearing, kun en Rmx gearing.
    Og det er altså 6 gear, så jeg tror ikke du skal koge særlig meget mere suppe på den med gearingen?

Break-your-engine banen er ikke noget med 1. plads eller noget, det er en lang bane hvor man kan få sin maskine op på topfart, og så er der en måler på banen der måler din topfart.
    Så lad os se de 150km/t haha smiley

• #15   4. aug 2009 målt på bånd... den er nok langsomere når jeg sidder på.... men ja du siger bare til popdreng... og en rmx gearing er 2 tandhjul du kan skifte det kræver også den store studenterhue at påmontere.... også syndes jeg du er pænt vild hvis du så kan udtale dig om nået du ikke ved en skid om.... du ved intet om gearing i hvert tilfælde.... ville godt se din rmx hvis du kan skifte gearing og køre baglæns...... BOYS BJARKE A STYRE BARE DET DER TUNING OG INSTILLING..... SKRIV SERIØST OG IKKE BØRNE PIS

• #16   4. aug 2009 haha, du har ikke fundet frem til at det er gearkassen jeg snakker om når jeg påpeger det med de 6 gear?

Til de 150km/t skal du så trække luftmodstand, vægt af scooteren, din vægt osv. fra. dvs. den render ikke mere end max 120km/t på vejen

Hvor kommer det med popdrengen fra? :S

• #17   4. aug 2009 120? ved ikke hvordan du ser ud men jeg er piv skåret.... hehe du har simpelthen skiftet gearne i kassen wow ...... tja rumhelt uden lige ... spurgte nu seriøst også kommer du bare med alt muligt du har drømt.... roter ved du vel så heller ikke hvad er.....?

• #18   4. aug 2009 Du er godt klar over at vindmodstand gør en del når man er over 100km/t, ik?

Før du hentyder til at det er nemt at samle en 6-gears geakasse, så gør det lige selv først?

Nej jeg tror du kalder svinghjulet for "rotor" fordi du har glemt hvad det rigtigt hedder? smiley

• #19   4. aug 2009 Du er den mest uintaligente dreng jeg nogle sinde har truffet..... inderroter.... er en racer tænding der giver 2-4 hk alt efter indstilling...... jeg har iøvrigt en kawasaki lav 80 bane crosser den tror du ikke skal skilles ad hver gang man har kørt...? tror du så ikke jeg ved nået om gear har også en yamaha r6 bane racer som jeg bare tæver afsted hver dag igennem kbh ... tror du aldrig de skal renoveres og ordnes....? stop med at skrive. folk som dig burde blive henrettet på åben skærm....!

• #20   4. aug 2009 Jeg havde jo ret, du sagde bare rotor, og det kan jo være flere ting?!

Jeg kan også sige, "du kan ikke forklare mig hvad et hjul er vel?"
    prøv det!

For det kan være svinghjul, baghjul, forhjul, blæserhjul osv.
    Man skal sq da sige det tingene hedder!

For en roter er bare noget der drejer rundt, en innerroter er speciel fordi det er det inderste der drejer rundt!

• #21   4. aug 2009 Bjarke din idiot fmut ud af det her forum... du er dummere end vådt bælge pap...... hvis du nu hade læst ordenligt fra start hade jeg ikke skulle spile min tid på at forklare en 14årig dum dreng om en masse ting han alligevel ikke ved en skid om...... spørg kun om indstilling af rotor og om man kan få aftrækker til italkit rotor..... også kommer klovn nr 1 og påstår jeg ikke kan have en rotor.... og min scooter ikke køre det jeg skriver.... pis af knægt og læs din læktier.....

• #22   4. aug 2009 Dumme mennesker bruger dumme ord, det kan man tydeligt se, hyg dig

• #23   4. aug 2009 Dumme Mendesker kommer med dumme kummentare..... tilbage til grundforløbet..... hygge

• #24   4. aug 2009 frank W du er da latterlig og høre på man, du spørger hvad der er galt med din lorte scooter, også begynder du og svine folk?
    - få et liv.

• #25   4. aug 2009 hvis du har instillet tændingen xantal grader efter top i stedet for før så køre den 100% som den skal:) bare baglæns;)

grinern man!

• #26   5. aug 2009 Mads G ...... enlig en mand,man kan holde ud at høre på.... så den skal slå lige inden top og ikke efter???? og hvad angård SG^SONIC..... så læs tæksten din hund du kan da se der sidder nogle spassere og svare på ting de ikke ved en skid om ..... så luk røven og pas dig selv....

Kommentér på:
Hjælp..... Køre 150 kmt baglæns

Annonce