505 visninger
|
Oprettet:
Hurtigere Jog R? {{forumTopicSubject}}
Hej SG
er ved at være træt af at køre 50-55 km/t på min jog r har kun pillet ringene. Er der noget jeg kan gøre for at få den til at køre hurtigere uden at købe tun, eller skal jeg invester i noget tun. hvis ja, hvad vil i foretrække?
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 57 Scootere: 5 Emner: 66 Svar: 2.112
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.688
Mikkel Jaiz - Du bliver nødt til at tune den. hvis du vil være fri for at fræse i blokken så skal du købe en cylinder der hedder:
R-setup sport 47mm (70ccm)
og så skal du som minimum også have en anden udstødning, der vil jeg anbefale:
Yasuni R
Og det bedste vil være hvis du også får en kaburator, men det er ikke et must! jeg vil anbefale:
Stage6 dellorto 19mm black edition
og en variator ville heller ikke være dårligt men absolut ikke et must jeg vil anbefale:
Malossi multivario
og monterer du disse dele skal du med tiden også have skiftet krumtap og lejer. Men det er ikke et must lige med det samme.
dec 2004
Følger: 145 Følgere: 145 Scootere: 4 Emner: 277 Svar: 4.118
jul 2007
Følger: 58 Følgere: 55 Scootere: 4 Emner: 16 Svar: 270
jeg lavede den fejl at købe en 21 til min, og det holder bare ikke optimalt til hverdag , og så skal du ligge og ha dit std filter af og på hele tiden
og måske en gianelli go i steden for yasuni'en da jeg næsten kan fornemme den skal bruges til hverdag
og en kobling vil nok os hjælpe...
men dine lejer vil ikke holde mere end 4000-5000 km, da de ikke er lavet til den slags rpm, krumtappen skal smen nok kunne klare det, det bare lejerne der kommer til at lyde meget meget sjovt i længden..
og skal du ha den til at køre rigtig rigtig godt, ville jeg nok fræse den op og smide 128mm remskiver i., men det nok ikke det første du lige skal koncentrere dig om..
jul 2007
Følger: 58 Følgere: 55 Scootere: 4 Emner: 16 Svar: 270
så hvis du passer lidt på det med rpm kan du undgå at udskifte tappen.
men hvis du har penge nok, ville det nok være en god ide
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.688
Hurtigere Jog R?