pocketbike tunning {{forumTopicSubject}}
hej vil gerne lave en guide til hvordan du kan gøre din pockebike lidt hurtiger.
kaburator: start altid med at udskifte std filter med powerfilter ellers ødelægger du motoren da std filter er noget bæhtis,og så
piler du din normale benzinslange ud derefter finder du et stykke gammel vandslang og nogne strips eller lign og montere det istedet for std slange,poler evt insugning med fint sadpapir.
cyllinde: poler dine skyllekanaler og plan topstykke så godt du nu kan og hvis du vil hive lidt mere ud af den så porter du også udstødningkanalen.
blokken: du kan fræse lidt i din indsugning(ved membran) og ellers polere den så godt du nu kan.
det var så min guide og så lad vær med at sige det er umugeligt for har gjort det på min gamle pocketbike og den kørte sgu fint nok, men håber i kan bruge det til noget
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 137 Svar: 730
køre aldrig på min pocketbike...en skam men gider bare ik ta op på den bane... og så fosser benzinen ud af benzin slangen ved kaburatoren...eller det drypper...har ik lige kigget på det...nogen der har en ide til hva det er xD?
okt 2007
Følger: 140 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 337 Svar: 9.123
piler du din normale benzinslange ud derefter finder du et stykke gammel vandslang og nogne strips eller lign og montere det istedet for std slange
Ahahahhah fuck du er åndsvag
apr 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Scootere: 8 Emner: 151 Svar: 612
pocketbike tunning