188 visninger
|
Oprettet:
Rieju ! :D udstødnings hjælp {{forumTopicSubject}}
havde Pata Negra på min Rieju, men nu vil jeg ha std cylinder på !
men den flance der sad på pata negra'et passer af gode grunde ik over i std cylinderet,
Problemet er jeg gerne vil beholde min hebo udstødning på, men jeg kan ikke finde en "std" flance der passer på
håber i kan hjælpe mig !
jul 2007
Følger: 58 Følgere: 55 Scootere: 4 Emner: 16 Svar: 270
jun 2007
Følger: 43 Følgere: 56 Scootere: 25 Emner: 41 Svar: 554
jun 2007
Følger: 43 Følgere: 56 Scootere: 25 Emner: 41 Svar: 554
okt 2007
Følger: 172 Følgere: 173 Scootere: 5 Emner: 31 Svar: 1.296
Jeg hører lige en af mine venner af, og kontakter dig via PB hvis han har noget liggende, eller end idé til hvad du kan gøre.
<b>Kristian K</b>
Der er du faktisk HELT forkert på den.
Det er IKKE tilladt at genposte nej.
Brugeren har ikke fået svar og har brug for et.
Hvorvidt reglen er overskredet eller ej har Hjælpe-admins altid ret til at vuderer ved først ved at se sagen an. Og jeg vil helt klar vuderer denne sag "ok".
Og da du hverken er hjælpeadmin, eller er har andet at sige på siden vil jeg bede dig kende reglerne først inden du begynder at spamme samtlige forumsinlæg og lege Hjælpe-admin.
Det er superfint du fremhæver reglerne.
Men få lige styr på dem først.
Først og fremmest skal du faktisk ku hjælpe hvis du kommenterer et indlæg eller i det mindste vise interesse.
2.6 Kommentarer i indlæg
Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam og slettet. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.
Da du hverken har udvist lyst til at hjælpe, eller interesse må jeg derfor bede dig droppe dette OT.
Og da du ikke er hjælpe-admin er du ikke ligefrem "undskyldt" for at lave et OT ved at skulle håndhæve reglerne herinde da det ikke er dit arbejde.
jul 2007
Følger: 58 Følgere: 55 Scootere: 4 Emner: 16 Svar: 270
Rieju ! :D udstødnings hjælp