{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

stalker baghjul??! {{forumTopicSubject}}

okay har en stalker fra før 2005, den er std. li bortset fra at begrænsningerne er pillet og så er der sat lidt lettere ruller (6g).....
jeg kan godt få den på baghjul vis jeg rykker i styret når jeg gir gas fra start og eller dætter mig hurtigt bagud på sædet....så altså ja kan få den på baghjul (ik altd jeg får den helt på baghjul)...

men altså kan få den op og køre de der 5-6m på baghjul og så kan jeg ik holde den mere. eller os kan jeg få den sådan helt stejlt op som den faktisk rigtig skal men for det meste ryger den helt bagover......

men for at komme til sagen....er det fordi den bar ik kan fordi der skal tun og alt muligt på eller er det mig der ik kan finde balance punktet?...så vil godt vide om jeg sagtens kan komme rigtigt på baghjul og holde den der....eller om der skal alverdens ting til?

PS. køre med std dyse.....ville en større dyse hjælpe? vis ja hvor meget?..hvor stor?...og hvad ville det hjælpe på?:).

vil meget gerne ha den på baghjul...så håber på svar og evt, råd.....men problemet er at jeg ik har pengen til alverdens tun...og heller ik skal ha for meget på da den skal bruges til hverdag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stalker baghjul??!
Kommentér på:
stalker baghjul??!

Annonce