601 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Keihin PWK 28"
Keihin pwk 28mm
Hej nogen som har kendskab til denne kaburator . Da jeg syntes det er udover alle grænser billigt , når man samligner med prisen fra speedline og scootershoppen . Virker kaburatoren ligesom d...
Hej nogen som har kendskab til denne kaburator . Da jeg syntes det er udover alle grænser billigt , når man samligner med prisen fra speedline og scootershoppen . Virker kaburatoren ligesom d...
Skrevet af: | TEAM 8660 • Damm ^^ • | ™ . . - 30. jul 2009
Stage6 dysesæt - Keihin/PWK?????
Hvilken dyse størrrelser skal jeg købe? min opsætinge: 28 mm Stage6 Halfmoon teamspeed c21 og sådan noget
Hvilken dyse størrrelser skal jeg købe? min opsætinge: 28 mm Stage6 Halfmoon teamspeed c21 og sådan noget
Skrevet af: Zero ! - 23. apr 2008
Keihin PWK pisser ud med benzin
Når jeg kører på baghjul og forhjul pisser det ud med benzin fra karburatoren. Jeg kører med en Keihin PWK 28 mm. Den dyre model. Hvad kan jeg gøre for at undgå det?
Når jeg kører på baghjul og forhjul pisser det ud med benzin fra karburatoren. Jeg kører med en Keihin PWK 28 mm. Den dyre model. Hvad kan jeg gøre for at undgå det?
Skrevet af: 9530 - Team Topfart K J - 30. okt 2008
Spar penge på din forsikring
apr 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Scootere: 4 Emner: 97 Svar: 308
Keihin PWK 28 mm?