{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Martin M
Martin M
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19

Spørgsmål angående dyser og let tun {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.

Jeg har brug for lidt hjælp da min scooterviden ikke er for god.

Min gamle rodoshow skal peppes lidt op, da den gamle corsa cylinder synger på sidste vers.

Jeg vil meget gerne ha et råd til hvilken cylinder jeg skal sætte på kværnen? Gerne en til rimelige penge da jeg ikke er ude på at konkurrere med andre scootere.

Der sidder i forvejen en Malossi Multivar variator, og en 21mm Dellorto kaburator.

Spørgsmål nummer 2 er så hvilken størrelse dyse der skal i? Bare sådan cirka. Jeg regner med at sætte et powerfilter på også.

Hvis der er nogen der kan foreslå en cylinder, og en dysestørrelse vil jeg blive meget glad.

Mvh

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål angående dyser og let tun
  • #1   28. mar 2010 dr. evo.. rimelig god cylinder til billige penge, rykker helt fint med rigtig indstilling..

dyse 86 (:

• #2   28. mar 2010 og det er så uden powerfilter..

dyse 86 uden powerfilter
    dyse 96 med powerfilter :b

• Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    jul 2005

#3   28. mar 2010 Jeg er kommet lidt i tvivl om hvorvidt det er en Dellorto karburator der sidder på maskinen. Det var vist min gamle scooter den sad på. På kvitteringen står der ikke noget om hvilket mærke det er. Er der nogen kendetegn evt. et logo på karburatoren som kan identificere den? Jeg kan ikke umiddelbart se det nogen steder... Er dysestørrelsen den samme hvis det er en anden karburator? Amal f.eks?

• Martin M
    Martin M Tilmeldt:
    jul 2005

#4   28. mar 2010 Tredje gang er lykkens gang. Det er en italy racing 19mm karburator der sidder derpå. Mit spørgsmål lyder stadig om en dyse 96 så passer m. Powerfilter?

Kommentér på:
Spørgsmål angående dyser og let tun

Annonce