{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Topperformances Powered
  • #1   5. jan 2005 så læs det øverste christian..

BEMÆRK! FØR DISSE UDSTØDNINGER KAN MONTERES, SKAL OPHÆNGET ÆNDRES.

lol

• #2   5. jan 2005 det er jo forskelligt. Topperformences Powered er lige som andre udstødninger og laver i forskellige størrelser.
    Fx. en Powered til Jog R passer, nok ikke til NRG. de skal købes så de passer til den enkelte knallertmodel.
    men jeg skal selvfølgelig ikke forhindre dig i at skære i den udstødning hvis ikke den passer...

*A*A*

• #3   5. jan 2005 hehe. jeg takker Christian!
    håber også du får oprettet din på et tidspunkt...

• #4   5. jan 2005 jeg ved det ikke, eller dvs. jo, for en af mine venner kørte Jog R med Powered, og en 45 cylinder. det må siges at være en ret god kombination! fint optræk og topfart. idag kører han så Malossi Multivar, hvilket helt klart rykker bedre!

min er fuldt standart endnu. håber at få den tunet engang til sommer... men nu må vi se. regner med at den er klar til Als til sommer, hvis jeg vælger at tune den altså.

• #5   5. jan 2005 selvfølgelig er der mest effekt i knæk, men panserne har lange øjne med hensyn til det! men jeg kan saktens anbefale Topperformences Nardo! en af mine kammerrater har kørt med det længe, han har dog lige solgt det, da han vil ha et C16 på i stedet. men på den anden side, så fortjæner hans scooter det virkelig også! ta' lige et kik på den!!

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13227

Kommentér på:
Topperformances Powered

Annonce