{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Brian S
Brian S
Tilmeldt:
12. maj 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19

Hvilken cyl. skal man vælge {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at høre folks erfarringer her. Jeg har selv kørt bane race i mange år så jeg kender udemærket til alle top modeller inden for div. cylinderkit.

Men det jeg søger her er i den billige ende og der har jeg ikke den store erfarring. Den skal side på en dr. big og den behøver ikke at være vild og volsomt. jeg have tænkt mig måske at holde mig i 40mm fordi scooteren blir brugt til kørsel inde i århus c og skal derfor ikke køre strækt, men det skal kunne trække mere end den originale der sider på.

Eneste grud til at jeg ikke har set på en 47mm er at den har somregl svært ved at høre 100% ren og jævn med meget lave omdregninger, her tænker jeg på 35-40 km/t
Men kender i til en billig 47 som køre jævnt tager jeg også gerne mod info der.

En sidste ting er, fordi den skal være billig er fordi de stjæler med arme og ben her over, har fået stjålet en, så vil ikke ofre det ville.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken cyl. skal man vælge
  • #1   26. maj 2010 http://kgi.dk/product-1557-1638.php

    Det har jeg kørt med render sku fint med standart uds


  • #2   26. maj 2010 Jeg vil da helt sikkert anbefale en DR racing 47mm. Den er billig og er ekstremt holdbar smiley

    (link fjernet)

    Den findes også i 40mm / 50ccm men den har jeg ikke selv prøvet, men jeg kunne ikke forestille mig at selve kvaliteten er ringere:

    (link fjernet)


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #3   27. maj 2010 Dert skal lige siges at der sider en 45èr udstødning på scooteren.

    Ja den Dr racing havde jeg set lidt på, den er ikke så dyr og får rimelig positivt kretik. Men igen hvor jævn kan en 47 køre ved lave omdregninger. jeg har prøvet den en enkelt gang med en 47,6 atena og lovlig karburator, gik gik også super fint med fuld gas, men skulle man køre en 30-40 stykker gik det af lort til. sagt på den måde, at den vil knalder tændrøret ved kørsel på ca 5km med 35.40km/t fordi den ikke kunne brænde ren ved de lave omdregninger.

    Team gak: den MK du linker til ser også lækker ud, men er i den lidt dyre ende til hvad jeg vil gi. (det er ikke meget ved at ofre i go kvalitet, hvis lortrt bare blir stjålet)

    Christian: Hvad sad den dr racing på da du kørt med den, og hvordan var din opsætning? top fart?


  • #4   27. maj 2010 Den sad på min falcon (kopi af minarelli)

    Jeg havde Dr racing, 19mm dellorto karburator, gianelli go udstødning / big one TNT knæk, Polini super speed vario. og topfarten er ukendt da jeg ikke fik den målt. Men den gik utroligt godt, jeg ved dog ikke hvordan den gik ved lave rpm fordi jeg kører altid med bundgas smiley


  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #5   27. maj 2010 Haha, det lyder fornuftig smiley Jeg står bare i den situation at jeg skal køre ren bykørsel, så jeg er nød til at få en der bare spiller ved de lave omdregninger..

  • #6   27. maj 2010 Så synes jeg næsten du skal vælge den 40mm cylinder smiley

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #7   27. maj 2010 Jaaa det er nok sådan noget vi er ude i. Men kunne være lækkert at høre fra en som havde lidt kenskab til den, altså har kørt med den og kunne fortælle lidt om den smiley

  • #8   27. maj 2010 Jeg synes DR racing går meget fint i lave omdrejninger.... Den begynder at trække lige fra første mm du trækker i gassen, og kan sagtens køre roligt med lave omdrejninger...

  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #9   27. maj 2010 Du mener ikke at den gå ujævn hvis man køre 35km/t men lovlig karburator?

Kommentér på:
Hvilken cyl. skal man vælge

Annonce