{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Problem med Ssm (X-HØJ GIVES) {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Jeg har lidt problemer med min street magic.
Det ene problem er at når jeg fra start giver bundgas, "pludrer" den lidt i det og tager så ved. Jeg ved ikke om det kan være fordi den får for meget benzin, og så ikke kan nå at afsætte det? Der sidder dyse 94 i, men den gjorde det samme da jeg havde dyse 86 i, skal jeg længere ned end 86 eller?
Det sker primært fra start, men også når jeg er oppe i fart, og gasser ned, og så op igen.

Det andet problem er det der går mig mest på. Problemet er at når jeg har kørt et stykke med bundgas (100-150m), begynder den at hakke i det, og vil ikke længere tage imod gas.
Man kan dog sagtens forsætte kørslen bare ved at gasse ned til 20-30 km/t, og så gasse op igen, men efter at have kørt et stykke sker der igen.
Problemet forekommer kun når maskinen er varm.

Håber på noget hurtig og god respons, og som sagt giver jeg x-høj til ham/hende der kan løse mit problem.

- Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med Ssm (X-HØJ GIVES)
  • #1   10. jul 2010 Du skal starte med at rykke din kaburator af, og tjekke din svømmerstand smiley
    Samtidig skal du tjekke om benzintilførelsen er ok :).

Prøv at skifte dit tændrør, eller kontroller det for alle fejl der kunne være smiley

Hvis intet hjælper, så ryk dit cylinder af smiley

Hvis den også står ujævnt i tomgang kan det være den suger falsk luft, kontroller dine membranblade smiley

• #2   10. jul 2010 Lyder som for stor dyse, når den er kold kan den tage en del mere benzin end den kan når den er varm, og det er det problem som du oplever smiley

Kommentér på:
Problem med Ssm (X-HØJ GIVES)

Annonce