405 visninger
|
Oprettet:
Tuning af min hot50 {{forumTopicSubject}}
Hej Alle Sammen.
jeg har min hverdags hot som kører mig til og fra arbejde hverdag. MEn den kører ikke hurtigt nok.
Lige nu er der pillet skive samt gianelli go udst. på.
Er der noget jeg kan gøre for at kunne køre en del hurtigere men uden at overbelaste den så den stadig funker som en hverdags scooter og elstart virker osv.
nov 2009
Følger: 45 Følgere: 44 Scootere: 9 Emner: 56 Svar: 432
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
nov 2009
Følger: 45 Følgere: 44 Scootere: 9 Emner: 56 Svar: 432
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 16 Scootere: 11 Emner: 49 Svar: 215
Hvordan tager man tragten i studsen? hehe har jeg aldrig hørt om.
nov 2009
Følger: 45 Følgere: 44 Scootere: 9 Emner: 56 Svar: 432
dr. racing 50cc
aug 2009
Følger: 52 Følgere: 51 Scootere: 16 Emner: 58 Svar: 836
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 457 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.177
Den originale PGO Big Max cylinder fra slut 90erne yder flere hk end DR Racing gør.
Jeg havde købt DR Racing 47mm og beholdt original udstødningen.
Så trækker den godt i lave omdrejninger og larmer stort set det samme som en lovlig Hot.
Tuning af min hot50