{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

aprillia rally ac HJÆLP !!! {{forumTopicSubject}}

min rally vil ikk tage imod sit 47,6 hvad skal jeg gøre har prøvet og skifte : karb 19 21 og 25 mm, har prøvet samtlige af de dyser jeg kunne støve op, membran, cdi, og når jeg sætter std på kører den 65-75 , mener selv jeg har prøvet det meste , hvis der er en troldmand på sg som kan hjælpe så vil jeg rigtig gerne høre fra jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aprillia rally ac HJÆLP !!!
  • #1   23. okt 2010 Underlig beskrivelse "tage imod"
    Hvad er det den ikke gør som den skal gøre?

• #2   23. okt 2010 den vil ikk køre ordenligt med det , den 4-takter med luftfilter på og skyder helt vildt hvis jeg ikk har det pån nogen idéer tommy-(2670)

• #3   23. okt 2010 Det lyder som om at du har købt en cylinder med 2 delt udstødningsport og at du enten har vendt stemplet på hovedet eller også så tager den for lave omdrejninger.
    Har du fjernet røret i luftfilteret?
    Har du indstillet squishen rigtigt?
    Hvor mange bundpakninger fulgte der med til dit 47,6 kit? Hvis der kun fulgte en pakning med, så er det skod.

Svar på alle spørgsmål tak.

• #4   23. okt 2010 den er ikke 2 delt. stemplet vender rigtigt. alt er std undtagen cylle kittet. røret er fjernet. er ikk sikker den er rigtig indstillet , ved du hvordan den skal være ? nej der var en god pakning og 7-8 alu pakninger , men de er jo heller ikke for gode har jeg hørt rundt omkring.

• #5   23. okt 2010 Tjek lige din stelforbindelse og lav evt en mere fra en bolt på studsen og op til tændspolen.

• #6   23. okt 2010 det har jeg gjort flere gange.

• #7   23. okt 2010 Del dine svar op næste gang tak.
    Så kan jeg lettere overskue hvad du svarer på.
    Så skrive jeg tal ud fra dem.
    Det mindsker misforståelser.
    Anyway.

1. Gør som ovenstående med stel ledning.
    2. Hvilken bundpakning brugte du?
    3. Jeg antager at du ikke har indstillet squish og dermed bare brugt den bløde fiber bundpakning?
    4. De dyser du kan støve op, hvad er de?
    5. Du skal prøve med dyse 90 ca. til den 19mm karburator.
    Den kan alligevel kun suge en 17,5 så længe du har std udstødning på.
    6. Alu bundpakninger er lige så gode. Det tryk der er ved bundpakningen er 10 gange mindre end det der er ved topstykket og det laves også med alu pakning.
    7. Skru luftskruen helt i bund og så 3 omgange ud.
    8. Sæt nålen i midterste hak.

Good luck.

Kommentér på:
aprillia rally ac HJÆLP !!!

Annonce