{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Hvad syntes i om den her opsætning ?? {{forumTopicSubject}}

Grunden til jeg spørger er faktisk mest pågrund af dysen... har fåetafvide at den er alt for lav og ivertfald skal op omkring de 130... men ligeså snart jeg gør det så kan den intet... skifter så tilbage til omkring 108 - 110 dyse også flyver den pånær lige i starten... den har et kæmpe dødpunkt...

#Lodret lang mina#

#Opsætning#

# Cylinder - Polini Evolution II AC 70cc Poleret og
Spidsning af skillevægge lavet af mig

# Topstykke - Polini Evolution II AC 70cc

# Stempel - Polini Evolution II AC 70cc

# Udstødning - Polini Evolution 70cc

# Krumtap - Doppler Endurance ø10mm

# Nåleleje - Polini evo 10ø

# Karburator - Stage6 PWK 24mm R/T Black Edition indtil jeg finder et længere gaskabel så der kan komme 28 på istedetfor

# Indsugningstragt - Stage6 MKII PWK

# Powerluftfilter - R-Setup Hi-Flow

# Dyse - 110

# Studs - Top Performances 24mm alu

# Membran - Polini Evolution

# Membranplader - Polini Evolution

# Indsugningsforstærker - Stage6

# Gearing - Std

# Lejer - Stage6 SKF med stålstyr

# Vario -Malossi Multivar 5,0 grams ruller - "Or kit kommer"

# Blæserhjul - Malossi

# Rem - Malossi X-Kevlar Belt

# Kobling - Malossi Fly Clutch 107 @ hvide trimfjedre

# Koblingsklokke -Malossi Wingbell 107

# Trykfjeder - Rød fra MHR Or Kit

# CDI - Malossi TC UNIT Den leverer en kraftig og stabil gnist helt op til 20.000 omdr./min.

# Tændrør -Ngk 10

# Tænding - Std - "Italkit eller Eprom kommer"

# Tændrørshætte -NGK std

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad syntes i om den her opsætning ??
  • #3   18. feb 2011 så du mener højere dyse end 110 også vil dødpunktet måske forsvinde?? har leget lidt med samme tanke for jeg skal lige spille lidt med gas håndtaget som om jeg lige skal pumpe karbu op også tar den lige pludselig fat...

• #5   18. feb 2011 køre en tur med den dyse du har i nu og så kig på tændrøret hvilken farve det har, det skal helst være cocio brunt hvid er for lille sort og mørkt er for stor, derefter hvis du ikke kan få den til at gå ordenligt så leg med blandings skruen og nålen

• #6   18. feb 2011
    benjamin kig i annocer .

er godt klar over hvordan tændrøret skal se ud men når jeg kan smide næsten hvilken som helst dyse i før også stadig have en omdr på 5000 uden den ændre sig ved at skrue på tomgangs dysen så er der jo noget galt.. intet er utæt er tjekket derefter ændrede vi så på hvornår svømmeren gik op og nu kan jeg stå og justere på tomgang som jeg vil have det.. Men nu har den bare et dødtpunkt lige i starten... Hvilket fik mig til at tænke den får ikke nok benz i starten.. så bestilte et indsugningstragt hjem fra stage 6 af samt et R-setup powerfilter... også flyver den men stadig med det døepunkt.. har stadig ikke ændret dysen endnu.. blir gjort ligeså snart jeg blir rask...

• #7   18. feb 2011 jo men problemet er at vi har haft den til at køre pisse godt før med samme indstilling dog uden indsugningstragt og r-setup filter bare med stage 6 racing filter og en 102 dyse.. og der trak den skide godt uden nogen problemer... smiley

Kommentér på:
Hvad syntes i om den her opsætning ??

Annonce