1.044 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

CDI-boks CDI-boks

Halløjsa SG.
(Jeg er ny, så chill)

Jeg tænkte lidt på (selvfølgelig rent hypotetisk ikke noget med ulovligheder... LOL) hvad man egentlig skal gøre ved fx en scooter som min. (jeg har en af de der Hooper One - Lad være med at disse mig pga det!! - jeg kan li' den)

Nå men jeg har altså læst mig frem til at den er begrænset med CDI-boks? - Er det rigtigt?

Hvis det er, er der så ikke lige nogen som kunne fortælle mig hvordan man fixer sådan én, sådan at en scooter (som min) den kunne køre noget hurtigere. smiley

På forhånd tak.

- Rune T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CDI-boks
  • #1   18. apr 2011 Jeg ved desværre ikke om der er en begrænset CDI på sådan en maskine.

Men jeg ved heller ikke hvad du har gjort ved den for at tune den smiley Ellers er der jo de begrænsninger der kommer i når de kommer inden for Danmarks grænse. Dem kan du jo starte med at pille, hvis du ikke allerede har gjort det smiley

• #2   18. apr 2011 Jeg har ikke rørt noget som helst på den.

• Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #3   9. jul 2011 Den er begrænset i CDI boksen ja, eftersom at min Leo er, og afventer svar fra en som har fixet hans CDI boks i en Leo, så snart jeg får svar skal jeg da nok skrive herinde smiley

• Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #4   9. jul 2011 Kan se det er længe siden du har lavet dette indlæg, har du måske fundet ud af det nu? smiley

Kommentér på:
CDI-boks

Annonce