Katana driller {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg er den heldige ejer af en Suzuki Katana med luftkølet morinimotor fra 06.
Der er monteret et malossi 47 mm. sportscylinder kit + 17,5 mm dellorto karburator model phva + en 45 udstødning uden begrænsninger, samt en standard luftfilterkasse med et lille ekstra hul i. Derudover er alt standard.
Jeg har prøvet følgende dysser: 82-90-96-102
Lige meget hvordan jeg indstiller luft og benzin, hvis jeg ellers gør det rigtigt, kan den ikke komme til at køre optimalt.
Den trækker for det meste fint fra 0-40(går på baghjul), men derefter dør den 9 ud af 10 gange. En sjællend gang kører den som den skal.
Er der nogle andre der har haft lignende problem med den opsætning ? og eventuelt har et råd ang. indstilling af luft og benzin?
Håber at hører nogle gode forslag..
Hilsen jack.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Katana driller