{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtigere acceleration? - NRG
  • #1   19. okt 2003 Ny uds., vario, oversize rem, indsugnings forstærker, skifte motoren ud smiley

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 26
    #2   19. okt 2003 :o) Nu er jeg ikke en ekspert til det med scootere.... Hvilken udst. ville du mene ville være bedst (det skal ikke være en knækpotte, da jeg gerne vil ha at den ikke skal se ulovlig ud)...
    og hvilken vario?

• nicolai h
    nicolai h Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 43
    #3   20. okt 2003 Du kunne sætte en Polini vario Speedcontrol tror jeg den hedder... og udstødning er der jo prestigo og Proma legal!

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2003

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 26
    #4   20. okt 2003 Hmm... har hørt at Malossi multivar. skulle være god. Og har hørt at hebo ng skulle være god... Hvilken en tror i er bedst?

• #5   21. okt 2003 Jeg ønsker mig selv en multivar, for den har jeg hørt meget godt om og så er Malossi jo et rigtig godt mærke, ikke at hverken Ploini eller Hebo er, men jeg ville bare foretrække Malossi.
    Minusset ved tun udstødninger uden knæk er deres ydelse er så dårlig i forhold til hvad dit tun kan klare med en god knæk. Men Proma Legal skulle være okay, ellers så tjek de andre emner i forummet om tun, det har været omtalt mange gange.

Kommentér på:
Hurtigere acceleration? - NRG

Annonce