{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Stylepro 47mm cylinderkit er det det værd? {{forumTopicSubject}}

Hey SG
Jeg overvejer at få fat i et prisbilligt cylinder da ja søger en lille smule mere topfart end det som jeg har ligenu.

Jeg har pt kigger på et Stylepro 47mm cylinderkit med 5 skyllekanaler og 1 udstødningsport(link kgi: (link fjernet) men problemet er jeg ved ikke om det holder, og jeg ved heller ikke hvor meget det vil give hvis jeg smækker det på min NRG.
NRG'en render på en god dag 90 efter speedo men som regelt ca. 70-86(afhængig af om det er modvind, sidevind eller medvind)
Der er monteret et Giannelli GO Udst. samt Speedcontrol vario med 5 gr ruller. Og ellers er den fuldt ud ubegrænset(karburator messing plade fjernet, skive i vario fjernet)

Hvor meget ville det give at sætte dette kit på i forhold til et malossi sport/Polini sport/polini corsa

Og ang. montering, er der noget andet der skal skiftes(lejer, krumtap osv) jeg ved dog at NRG*ernes krumtappe er meget robuste af en std krumtap at være men vil gerne være på den sikre side så jeg ikke fucker min scooter op

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stylepro 47mm cylinderkit er det det værd?
Kommentér på:
Stylepro 47mm cylinderkit er det det værd?

Annonce