{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

HJÆLP til sygt ciao OPTRÆK {{forumTopicSubject}}

Ja mangler lidt råd til hvad man kan smide på en piaggo ciao for at den får et så sygt optræk som muligt....snakker ikke så meget topfart eller noet, bare noget som gir mit optræk et ordentligt BOOOSt.......

på forhånd tak....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til sygt ciao OPTRÆK
  • #1   7. feb 2005 Et allerhelvedes lille remhjul bagpå også en fritstrømspotte og en stor kabu...

• #2   7. feb 2005 Kan du så også svare mig på hvor det er billigst at købe sådanne dele? og reserve samt tundele helt generelt? eller andre der kan hjælpe med det, eller give et bud på mit første "problem" agtigt?

• #3   7. feb 2005 Karsten N>> Det er et allerhelvedes stort rem-hjul der skal bagpå smiley

• #4   7. feb 2005 Altså for at gøre min ciao kanon hurtig i optrækket skal jeg pute et allerhelvedes stort rem-hjul bagpå, en stor kaburator og en "fritstrømspotte" ? nogen der mener det ikke ville gøre en skid eller? og hvad er en "fritstrømspotte"?...samt nogen der ved hvad det vil koste? jeg monterer det selv ^^ smiley

på forhånd tak..

• #5   7. feb 2005 Hmm ja jeg kan godt finde ud af at skifte alle delene men HVOR køber jeg de ovenstående dele? Inde på diverse tunsider kan jeg ikke hitte ud af at se hvilke karburatorer osv der passer til min ciao...er det alle? eller en der kan smide et link på en side hvor jeg kan skaffe de der ting?

• #6   7. feb 2005 Protuna.dk og west-import.dk og kreidler-service.dk er de bedste til knallerter generelt...
    FRitstrømspotte er set en pottet du kan stikke et stykke ståltråd hele vejen igennem potten (sådan cirka :-P) den originale har en masse uld osv der dæmper...

Kommentér på:
HJÆLP til sygt ciao OPTRÆK

Annonce