{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Simon J
Simon J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Det er jo ikke meningen, fatter intet! {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergalleri, nu skal i bare høre ;-). Jeg købte en helt ny PGO Hot 50 hos en forhandler, for et par måneder siden.

Så efter ca. 1000km, satte jeg en Gianelli Go udstødning på, dyssede den om fra 74 til 76 og gav den 6 nye 6g ruller og det var dét. Gjorde intet andet ved den. Den gik omnkring de 70-80 på toppen men havde dårligt optræk.

Så efter ca. 1000km igen, blev jeg træt af dens optræk. Så jeg satte en 70ccm DR Racing Evolution - ø10mm cylinderkit på, og en Stage6 PRO REPLICA knækudstødning på, plus et Helix Powerfilter. Så har jeg kørt den til og tilpasset den med ruller og dyse, som man nu gør når man sætter nyt tun på. Problemet er, at jeg synes ikke rigtig at den har bedre optræk, og den kører kun 60 på toppen.. Jeg har kigget udstødningen igennem for begrænsninger, bare i forrøret og i potten (Plus jeg har fjernet noget af dæmpningsvattet) men der er ingen begrænsninger..

- Pt. Der sidder 6g ruller i, og 90 dyse. Jeg har også et til småt problem med mit optræk. Når jeg accelerere fra 0 og op, kommer der et punkt hvor den ikke trækker lige inden bundgas. Er det pga. dysen, eller er skal jeg stille på blandingsventilen??

- Nogen der ved hvad der er galt, eller som har prøvet det samme? Har virkelig brug for jeres hjælp, mange tak :-).

Mvh. Simon

- Pt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er jo ikke meningen, fatter intet!
Kommentér på:
Det er jo ikke meningen, fatter intet!

Annonce