{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Nrg MHR {{forumTopicSubject}}

hey drenge læs lige det her igennem og mit spørgsmål kommer bagefter.

Hi-per II Motor Mc3 - AC

Blueprintet og tilpasset til Malossi MHR AC

* Cylinder: Malossi MHR AC (47,6mm 70ccm.) 50 KM

* Udstødning: R-Setup 14K udstødning

* Krumtap: Stage6 HPC R/T

* Krumtapslejer: C3 (skf kevlar)

* Membran: Malossi VL13

* Karburator: Stage6 28 mm minuki/PWK

* Luftfilter: Scootershoppen

* Studs: Stage6 R/T 28mm

* Tænding: Malossi E-prom Inderrotor

* Tændrør: NGK 9

* Variator: Malossi MHR Overrange Multivar 2000

* Kilerem: Malossi Kevlar/Overrange Belt

* Remskive: Malossi 134mm

* Kobling: Malossi Delta Clutch

* Koblingsklokke: Malossi Wingbell

* Gearing: HI-per II Standard


Hestekræfter: 2010: 17,9 HK På Speedline´s felt. Før Blueprintning og tilpasning af kittet.


MIT SPØRGSMÅL: Hvorfor flyver den i sindsyg høje omdrejninger. så den begynder og accelerere stille og roligt?
Har kørt med tp nardo og der gik det helt kanon dog ingen topfart.
har fået renset karburatoren og kørt 5 km siden på den, hvor den hakker meget i optrækket..
forslag til fejlen: tænding, dyse, (tomgang?) nogen af jer der kan bidrage positivt til dette opslag så er i mere end velkomne vh ks


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nrg MHR
Kommentér på:
Nrg MHR

Annonce