{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Hakker meget ved Høje RPM {{forumTopicSubject}}

Hey SG jeg har på det sidste begyndt at køre lidt på min scooter igen! har skiftet Div dele på den da den har stået stille i ca 3 år! den starter og står i tomgang uden problemer! har haft renset Kaburator og skiftet div pakninger osv osv men er kommet udfor at den laver en metallisk agtig lyd når jeg rammer de 80-90 kmt. også er det ligesom om den falder i fart og hakker i det... har på fornemmelsen det er noget med tændingen/statoren! nogle her inde som har oplevet det før på deres maskiner ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hakker meget ved Høje RPM
  • #1   5. jul 2012 - Cylinder: Stage6 Sport Pro 70ccm

- Udstødning: Stage6 pro Replica chrom

- Krumtap: TopRacing Evolotion ø10mm C4 lejer (motoforce evo mærkede kan småt tydes i den da det ikke er fræst helt væk! TRO kopi)

- Tændning: B9HS

- CDI: Stage 6

- Vario: Polini Speed Control. 4.3g polini ruller

- Rem: Stage6 Rem

- Kobling: Malossi Delta Clutch

- Trykfjeder: 15kg

- Trimkit: det som der sad i koblingen

- Koblings skål: Stage 6

- Remskiver: std.

- Gearing: Std

- Membran: std med Carbon Plader

- Studs: 21mm

- Stage 6 Indsugnings forstærker

- Kaburator: 21 dell'orto (92 dyse)

- Skylle kanalerne gennem motoren er højglans poleret

- Filter: Stage6 Drag filter

• #2   5. jul 2012 Du huskede og tømme tanken og hælde ny benzin på?
    Og så evt skift tændrør også.

• #3   5. jul 2012 To ting, for mager blanding , det gør forbrændings temperaturen for høj og dit tændrør sætter ud. Se evt des farve. Eller bare et dårligt - defekt tændrør.

• #4   5. jul 2012 Har været henne og skiftet tændrør og rense tanken og smidt et nyt Power filter på..

Mit tændrør ser perfekt ud.

Har været inde og kigge i variatoren og det er derfra der kommer en metallisk lyd.. prøvede at kigge på remskiverne for at se om der var noget med dem.. og kunne se der er en smule rust i yder kanten.. det har muligvis slidt i min kilrem fordi den kørte perfekt de første 50 km jeg var ude med den.. så har bestilt en helt ny Malossi Kevelar rem og et sæt nye 3.6g malossi ruller. var henne og streje med en sort tus på min variatorl.. og kan se den glider på de yderste 2½cm af skålen.. og remmen er også temmelig slidt efterhånden.

Håber det er den der er gal med den.. da jeg har været henne og gå alt el igennem og lavet bedre stel forbindelser og givet alt kontakt spray osv.

Kommentér på:
Hakker meget ved Høje RPM

Annonce