Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyse i monza grand prix
  • #1   20. aug 2012 std dysen er 64

• #2   20. aug 2012 72-78

• #3   20. aug 2012 der sidder 70 i nu og der sys jeg nærmest den drukner, den er svær at starte nogen gange og når jeg tjekker tændrøret så er det meget vådt... skal den ikke dyses ned tror du? jeg sys i hvert fald at det er lidt underligt smiley

• #4   20. aug 2012 Det lyder underligt ...som om den måske får for lidt luft ?

men hvis den ikke har tunudstødning også på kan det godt være rigtigt

• #5   20. aug 2012 Der er 28mm cigar men har lige kørt en kort tur og tjekket tændrør og det ser fint ud, men der ikke noget filter har jeg opdaget... Så når det kommer på hva kan jeg så forvente der sker?

• #6   20. aug 2012 så får den endnu mere benz

• #7   20. aug 2012 så skal der måske dyses ned når der kommer filter på? jeg vil ha et std filter på for den larmer vanvittigt meget som det er lige nu... den har den gummi ting som der går fra kabu og ind i stel, så det er på indersiden af stellet at jeg mangler det rigtige filter, det er derfor jeg først lige har opdaget det smiley

• #8   20. aug 2012 du skal få det filter på, og så indstille din karbu..

• #9   20. aug 2012 ville måske går i dyse 66-68 deromkring

det andet er for voldsomt smiley hvis det bare er en horned cylle..

• #10   20. aug 2012 det er os min tanke for tændrøret blir ved med at være MEGA vådt og ha svært ved at slå gnist, men så snart det er tørret af så gnister det igen... men er os på udkig efter det filter jeg skal bruge, men kan ikke finde det nogen steder...

• #11   20. aug 2012 har prøvet 68 og der stod den næsten i tomgang med skruen helt inde, så satte jeg 66 i og nu gør den det stort set men den er stadig lidt svær... og den er lidt svær at starte igen, men den er der stort set... så det er vel kun filter der skal til nu? men når den så får det hva så? så får den vel stadig endnu mere benz end luft? og blir tvær igen...?

• #12   20. aug 2012 Hvis det bare er en lovlig 38mm cylinder hvor plumben er boret ud, og det er en lovlig 12mm studs og karburator du har har boret op. Så vil jeg næsten garantere for, at den køre bedst med std dyse 64, men hvor nålen i gasspjældet er flyttet til nederste hak.
    Hvis den så stadig ikke får nok at leve af, så gå op i dyse 66, og sæt nålen tilbage i 2 hak for oven.
    Men hvis det skal være helt efter bogen, så bør man ikke køre hakket og boret samtidig, da der nemt kan komme problemer med at justere karburatorn rigtig, da motoren faktisk "drukner" sig selv

• #13   21. aug 2012 fair nok henrik, men nu var det sån da jeg fik det, det er ikke noget jeg selv har gjort smiley men kom til at tænke på en ting. Kabu drypper ikke og holder helt tæt. da jeg skildte den af igår så var bundkarret fyldt HEEELT til kanten... så meget plejer der da heller ikke at sq være vel? så flyderen skal bukkes lidt så den lukker lidt tidligere

• #14   21. aug 2012 med reglmessig kørsel (kørsel hver dag) vil svømmerhuset være godt fyldt op hele tiden, og der kan godt være forskel fra karburator til karburator, hvor meget svømmerhuset er fyldt med benzin.
    Så hvis den ikke løber over, så ville jeg ikke pille ved det, da man nemt kan komme til at bøvle en hel del med det.
    På min vz50 er den også næsten fyldt helt op til kanten, men har den stået et par dage uden at blive brugt, så er det meste af benzinen fordampet

• #15   21. aug 2012 Oki tak for det

• #16   23. aug 2012 jeg vil sige std dyse eller 1nummer større

Kommentér på:
dyse i monza grand prix

Annonce