369 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til sfx {{forumTopicSubject}}
hej sg. jeg står her med en sfx og har lidt problemer med at få den til at køre ordentligt. det sketet lige efter jeg skiftede fra 17.5 mm karbu, til 21mm karbu, hvor den så døde ved bundgas. først troede jeg det var indstillingen, men efter jeg så dysede den om var der ingen forskel har os prøvet at indstille på luftskruen, men heller ingen forskel..... nogen der har en ide ?
jan 2011
Følger: 8 Følgere: 484 Scootere: 131 Emner: 42 Svar: 502
sep 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 35 Svar: 73
jan 2011
Følger: 8 Følgere: 484 Scootere: 131 Emner: 42 Svar: 502
Men efter som du allerede har prøvet det, så ved jeg det ikke
sep 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 35 Svar: 73
» Cylinder: 70ccm malossi MHR
» Stempel: Malossi MHR
» Topstykke: Malossi MHR
- Udstødning
» giannelli go Ny malet fra glasblæsning
lige nu - TJT knæk, den er blevet glasblæst "nye billeder af den kommer snart"
- Krumtap
» Malossi RHQ
- Tænding
» Standard
- Indsugning
» Karburator: 21mm
» Studs: 21mm
» Filter: udboret kasse så den suger mere luft end powerfilter
- Lige nu powerluftfilter
- Variator
» Vario: Malossi Multivar Med 13 Gram ruller
» Blæsehjul: Malossi
» Rem: Malossi
- Kobling
» Malossi MHR
- Gearing
» Malossi
dysen er 95
jan 2011
Følger: 8 Følgere: 484 Scootere: 131 Emner: 42 Svar: 502
- imellem 72-82
sep 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 35 Svar: 73
jun 2010
Følger: 58 Følgere: 58 Scootere: 17 Emner: 2 Svar: 285
Du skal ikke lytte til det han siger med den dyse..
Du skal aldrig der ned omkring med MHR min kammerat køre med 120 i hans.
Men har du prøvet at kigge på dit tændør for det er og der du skal beregne din dyse.
sep 2010
Følger: 13 Følgere: 20 Scootere: 9 Emner: 4 Svar: 139
sep 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 35 Svar: 73
sep 2010
Følger: 13 Følgere: 20 Scootere: 9 Emner: 4 Svar: 139
Hjælp til sfx