1.403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Yamaha fs1 Går EKSTREMT mærkeligt? :o Yamaha fs1 Går EKSTREMT mærkeligt? :o

hej scootergalleri!

har lige fået samlet min yamaha fs1 2 gear..

den køre fint, og lyder super godt! men når man tager en tur på den, føles den nu mærkelig. når man kommer godt op i fart i første, går den ud, og kommer lidt efter igen.. det gør den cirka konstant. når man skifter op i andet trækker den igen, også gør den nøjagtig det samme igen..

jeg tænker lidt at det kunne skyldtes at der ikke kommer nok benzin ned i karburatoren? simpelthen, at den når og tømme bundkaret? eller hvad tror i?

opsætningen består af

40 mm cylinder med højere udstødnings kanal (26mm fra top..)

16mm mikuni karburator

skråtskåret udstødning.

16 mm indsugningsplade..

det skal lige siges, at jeg har forsøgt med forskellige dyser, jeg køre med 5 mm dellorto dyser i min,

kører med 128 nu hvor den firtakter . ikke overdreven men den skal stadig lidt ned..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha fs1 Går EKSTREMT mærkeligt? :o
  • #1   21. nov 2012 eller.. ja.. den skal lige have en str 115 i . prøvede med en 112 og der gik den lige en smuuule formagert hvis man skal være flueknepper..

• #3   21. nov 2012 Svømmeren er testet, og virker umiddelbart som den skal.

Jeg kører med en tændrørshætte med 5kilo ohms modstand samt thansens Fødespole og platiner. Tændspolen er orginal, og har kørt med den, så synes det ville være mærkeligt hvis den ikke fungerede nu..

Prøver lige at tjekke om der kommer nok benzin igennem hanen, samt at indstille platiner her senere idag.

• #5   21. nov 2012 hej. ja det er rigtig at du kan måle ohm på tændspolen, jeg mener faktisk at TORBen N har en guide liggende herinde til at måle stator og tændspole til scooter.. hmm? eller man kunne bare lige låne en tændspole og måle på smiley som man ved virker.. ^^

Kommentér på:
Yamaha fs1 Går EKSTREMT mærkeligt? :o

Annonce