{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ville den kunne køre på baghjul med lidt hjælp?
  • #1   25. nov 2012 de går på baghjul standart

• #2   25. nov 2012 Hvis du vil være sikker på at en scooter går på baghjul skal du have den svagest mulige trykfjeder hvor remmen ikke glider (trykfjederen stjæler kraft under accelleration men bruges aktivt ved decelleration). Derudover skal du finde de ruller hvor omdrejningerne holdes bedst på effektbåndet og de trimfjedre der får indkoblingstidspunktet til at ligge så tæt på toppen af effektbåndet som muligt men inden varioen begynder at geare op. smiley

Vil du være helt sikker, så fjern forlygte og alle skjolde forrest på scooteren og lær teknikken bag det. Teknikken er nemlig super vigtig. Jeg har selv aldrig haft en scooter på baghjul, idet jeg ikke ønsker at vælte når smadrede skjolde på min sagtens kan koste et par tusinde kroner. En af mine venner havde dog engang held med at hive den 100kg tunge maskine op baghjul i ca. 5-10 meter før accellerationen ikke længere var kraftig nok. smiley

• #3   25. nov 2012 er bar ikk så god til at indstille har kun gjort det 1 gang :s... det vil sige at en hvid trykfjeder med 1000omdr ville være godt?

• #4   25. nov 2012 Farvekoderne varierer fra producent til producent.
    Den hvide der følger med Malossi Multivar kræver 30 kg at blive trykket helt sammen, og jeg mener at have hørt engang at den er 800 omdr. smiley
    De fleste normale 2-taktere kører dog med 23-28kg som standart så vidt jeg har forstået, så standart fjederen er nok det bedste, hvis du vil have så meget kraft som muligt ved accelleration. smiley

• #5   25. nov 2012 okay så det jo bar rullerne og dysen der skal indstilles ;), Tak for hjælpen baddi! smiley

• #6   25. nov 2012 Og trimfjedre smiley

Kommentér på:
ville den kunne køre på baghjul med lidt hjælp?

Annonce