Den Køre af Lort..! {{forumTopicSubject}}
Hey all.. har en HOT 50 fra 2001 den har gået 11500.. og har fået pillet skive på den og fået skåret blindrøret af og har fået en plade på også på med blindrøret så de dumme panser tror den er "standart".. men mit problem er at da jeg fik pillet skiven kørte den 65-70 og med et mega godt optræk.... men nu køre den ikke en dag over 52.. kun ned af bakke kan jeg få den op på 60 hvis jeg er heldig også når jeg skal om er den nede på 45..!!! så tænkte jeg at smide en tun cylle på. Har en Polini Sport cylle liggede men uden stempel og købte en stempel af en her inde men havde ikke min cylle med så kunne ikke måle men da jeg kom hjem var den alså 47.6 *Grrrrrr' og det skrev jeg til ham men han trode ikke på mig og jeg ville ahve pengende tilbage men det kunne jeg ikke få han havde brugt dem.... så hvid der er nogle der kan bruge et polini stempel der er 47.6 (der står et C på toppen af stemplet) så hvis der er end er kan bruge det og evt har et 47 mm polinisport liggende kan vi evt bytte... for vil have den tun cylle på nu gider ikke køre 50 mere...
Så hvis du ligge inde med et 47mm sport stempel og vil bytte kan du få min msn også kan vi snakke der...!
P.S er promalegal godt til polini sport..!!!
PP.SS På stemplet står der Yamaha - MBK - Honda OG DET ER 47,6 POLINI STEMPEL..!!!
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 79 Svar: 1.215
dec 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 15 Svar: 18
skal det så være 5 grams?
Den Køre af Lort..!