spørgelsemål omkring stempel, trim, opsætning {{forumTopicSubject}}
stempel
hej sg har en stage 6 racing mk ll cylle og top men mangler stempel og ville høre vilken toll. jeg skal velje a,b,c,d og forskellen ved ikke hvor langt det har kørt (100 - 350 km ) tror jeg man det har haft sat jeg men er redter hos den pro motor mekaniker med 30 år. erfaring
trimkit
har længe undert mig over hvad forskellen er på de trimene fra 1500 rpm - 3000 rpm og det det lave tal det slår hurtiger til eller ej så den set ved jeg det ikke og kunne godt tænke mig af vide det
opsætning
har over vejet
en opsætnign der lyder
stage 6 racing cylle
racer tap
std. tænding og gearing
nardo knæk
std. remskive
men ved ikke hvad vario og kobling og rem vil have og tænkte og i kunne hjælp med jeres erfaring skal bare kunne køre over 100 km/t
opsæting er til en jog
ps. er ordblind så det er der for der eer nogle ord der er stavet af lort til :):):)
sep 2007
Følger: 178 Følgere: 175 Scootere: 14 Emner: 156 Svar: 6.109
jun 2010
Følger: 52 Følgere: 52 Scootere: 25 Emner: 168 Svar: 4.738
okt 2008
Følger: 48 Følgere: 49 Scootere: 8 Emner: 7 Svar: 127
men det er slet ikke noget vi kan hjælpe med det skal vurderes udfra hvor slidt den er kommer an på hvor langt den har kørt og hvor meget der er blever slebet i den for at redde den, men et b eller måske et c men husk at give godt med benzin og køre godt til når du ikke er helt sikker på hvilken valg af tolerance
aug 2009
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 7 Emner: 10 Svar: 56
aug 2009
ved bare mekanikeren sagde jeg nemt kunne køre med det og resterne af af stempel ringen er fjert i cylle og ny horet
okt 2008
Følger: 48 Følgere: 49 Scootere: 8 Emner: 7 Svar: 127
men angående trim fjedre bestemmer de hvor mange RPM koblingen tager inden den slår ud, men det er dumt at går efter R´pm trimfjedre fa koblings bakkerne har forskelig og derved passer rpm ikke derfor vålg en mærke og prøv med det med stram så slår koblingen senere til når moteren er i flere omdrejninger eller blød slår den hurtigere til altså i lavere omdrejninger det svære er at finde så de kobling slår ud ved de rigtige omdrejnings tal hvor din motor er stærkest, kommer at på cylinder og indstilling og det
aug 2009
aug 2009
(black editen)
spørgelsemål omkring stempel, trim, opsætning