356 visninger
|
Oprettet:
topfart {{forumTopicSubject}}
hey SG
hvad ville min PGO Hot 50 ca. kører med R-Setup sport cylinder 70cc, 21mm karburator r-setup sport og Malossi multivar og til sidst 11k supersport? kan min original krumtap holde til det? og med hensyn til ændring af ophæng, hvad er det man ændrer? er det ikke bare så bagskærmen over hjulet kan sidde fast i udstødning?
håber i kan hjælpe mig med mine spørgsmål
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 93 Svar: 980
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
apr 2013
Følger: 46 Følgere: 46 Emner: 11 Svar: 301
Og Jog 5330, det er kun lavet 2 gearinger til hot, og den ene laves ikke mere, så der er kun stylepro'en fra Speedline tilbage. Sæt dig ind i det før du snakker!
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
apr 2013
Følger: 46 Følgere: 46 Emner: 11 Svar: 301
Hvis du er god til at indstille kobling og karbu, så vil jeg garantere dig at du rammer 90km/t
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
apr 2013
Følger: 46 Følgere: 46 Emner: 11 Svar: 301
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 93 Svar: 980
Du kan kun få EN tun gearing til hot og det er stylepros 14/41, hvis du smider den på er du godt kørende!
Og hvis du får den indstillet perfekt kan du godt komme op på en 90-95.
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 93 Svar: 980
apr 2013
Følger: 46 Følgere: 46 Emner: 11 Svar: 301
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 93 Svar: 980
feb 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15
mar 2011
Følger: 60 Følgere: 60 Scootere: 8 Emner: 134 Svar: 906
Men ville nu vælge at skifte CDI, selvom hot ikke har begrænset CDI, så giver det alligevel lidt at skifte den, især når du nå de omkring 80km/t+, så kan du godt mærke en smule forskel og det giver lige de sidste km/t på toppen
apr 2013
Følger: 46 Følgere: 46 Emner: 11 Svar: 301
mar 2011
Følger: 60 Følgere: 60 Scootere: 8 Emner: 134 Svar: 906
- Men det er absolut også en af goderne ved PGO, det kan godt ske mange mener det er lort men ved man hvad man laver, så kører de satme også godt (eller kan komme til det), og så er alle begrænsninger lige til at pille ud, der skal ikke fræses i blokken eller skiftes gearing eller CDI, det er kun lige blindrør og katalysator der skal lukkes, og så er alle begrænsninger væk, man skal ikke engang fræse for at få EVO 3 på, det passer bare lige på
topfart