{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Jannick N
Jannick N
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 15

topfart {{forumTopicSubject}}

hey SG
hvad ville min PGO Hot 50 ca. kører med R-Setup sport cylinder 70cc, 21mm karburator r-setup sport og Malossi multivar og til sidst 11k supersport? kan min original krumtap holde til det? og med hensyn til ændring af ophæng, hvad er det man ændrer? er det ikke bare så bagskærmen over hjulet kan sidde fast i udstødning?

håber i kan hjælpe mig med mine spørgsmål

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  topfart
  • Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    feb 2013

#2   17. apr 2013 ja skal også havde en 11k udstødning men på msp står der at man skal ændrer ophænget? men ændring af ophæng er det ikke bare at få skærmen over bagdæk til at passe på udstødningen?

• #3   17. apr 2013 Jo det er jannick. Har selv en 11k liggende til hot.

• Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    feb 2013

#4   17. apr 2013 ok tak for hjælpen:D hvad vil du tro den kommer til at kører med opsætning som jeg skrev, når den er indstillet osv

• Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    feb 2013

#6   17. apr 2013 Hvilken gearing ville du forslå med den opsætning?

• Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    feb 2013

#8   17. apr 2013 topfart? du skrive at du har en 11k udstødning liggende, er et noget du sælger eller?

• #9   17. apr 2013 Hot gearing er ikke begrænset, så du kan nok godt på den op på en 90 stykker smiley
    Og Jog 5330, det er kun lavet 2 gearinger til hot, og den ene laves ikke mere, så der er kun stylepro'en fra Speedline tilbage. Sæt dig ind i det før du snakker!

• Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    feb 2013

#10   17. apr 2013 så gearing er faktisk ligemeget eller hvad?

• #11   17. apr 2013 110% for din opsætning, da hot gearing først så småt render ud ved 110km/t CIRKA.
    Hvis du er god til at indstille kobling og karbu, så vil jeg garantere dig at du rammer 90km/t smiley

• Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    feb 2013

#12   17. apr 2013 ok takker for hjælpen smiley

• #13   17. apr 2013 Så lidt smiley

• #14   17. apr 2013 Hot gearingen er begrænset, til 90 km/t.
    Du kan kun få EN tun gearing til hot og det er stylepros 14/41, hvis du smider den på er du godt kørende!
    Og hvis du får den indstillet perfekt kan du godt komme op på en 90-95.

• #15   17. apr 2013 Nej jeg sælger den ikke, smider den selv snart på min hot smiley

• #16   17. apr 2013 Jonas F: Det var også det jeg sagde, men for et par år siden lavede polini også en gearing, men den er udgået i år 2008 mener jeg. Og hot gearing er ikke fucking begrænset, min gamle hot rendte 97km/t med standard gearing, målt på gps. smiley

• #17   17. apr 2013 Så siger vi det. Men msp og speedline har sagt noget andet til mig, da jeg ringede til dem pga. en anden tråd smiley

• Jannick N
    Jannick N Tilmeldt:
    feb 2013

#18   17. apr 2013 Tak for svarende alle sammen:-)

• #20   4. maj 2013 PGO blokke har ikke begrænset gearing.... Som NightStoner også skriver har han haft sin hot oppe på 97km/t på gps, min gamle målte vi med gps til 103km/t.... Så den sku være i vinkel smiley

Men ville nu vælge at skifte CDI, selvom hot ikke har begrænset CDI, så giver det alligevel lidt at skifte den, især når du nå de omkring 80km/t+, så kan du godt mærke en smule forskel og det giver lige de sidste km/t på toppen smiley

• #21   4. maj 2013 Tak, endelig en med lidt mellem ørene. smiley

• #22   4. maj 2013 Hehe, kender godt det der med folk der snakker uden egentlig at vide hvad de snakker om smiley
    - Men det er absolut også en af goderne ved PGO, det kan godt ske mange mener det er lort men ved man hvad man laver, så kører de satme også godt (eller kan komme til det), og så er alle begrænsninger lige til at pille ud, der skal ikke fræses i blokken eller skiftes gearing eller CDI, det er kun lige blindrør og katalysator der skal lukkes, og så er alle begrænsninger væk, man skal ikke engang fræse for at få EVO 3 på, det passer bare lige på smiley

Kommentér på:
topfart

Annonce