773 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

valg af dyse??? valg af dyse???

hejsa... tænkte på om der var en herinde der havde erfaring med hvor stor dyse jeg ca skal ha sat i min pgo hot 50, det er med de små dyser , den kaburater med skruelåg , hvis ik de har det alle sammen..... har fjernet ringen, begrænsnings tragten i luftfilteret og så har min kammerat sat en udstødning på uden det der ekstra rør, men den dør helt ud når den for fuld gas, så den må jo få for lidt benzin eller for meget luft tror jeg, har aldrig haft scooter før så hvis der var en der kunne komme med et par forslag ku det være lækkert..... Den er rimelig hurtig i optræk men dør helt når den rammer 40 kmt hvis den for fuld gas...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af dyse???
  • #1   10. jul 2013 jeg plejer om køre med 80 dyse når jeg har gjordt det samme og nu har i også fjerent begrængsen i stusen

• #2   10. jul 2013 okay super, så prøver jeg derfra, har fået nogen nye dyser af min fætter, men de er for store i selve gevindet, er det fordi de hører til sådan en 17,5 mm delortra kaburator han os gav mig eller er der 2 slags dyser? den er meget lille i gevindet den som sidder på den org kaburator....

• #3   10. jul 2013 78 - 80

• #4   10. jul 2013 Skru tændrøret ud og kig på farven. Det skulle gerne være tæt på farven i en Cocio kakaomælk inden man ryster den.
    Er den lysere skal der større dysse i
    Er den mørkere skal der en mindre dysse i (og måske mindre olie i benzinen, kør med 2% eller 2,5% og ikke andet end del- eller fuldsyntetisk)

• #5   10. jul 2013 okay takker, gælder det os når den der luft begrænsning er pillet ud??

• #6   10. jul 2013 ja okay, har godt læst det mht farven på tændrøret, men skal lige ha prøvet og ha sat en anden dyse i først, kan godt hører og se på tændrøret den for for lidt som du siger......

Kommentér på:
valg af dyse???

Annonce