{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
209 visninger | Oprettet:

Torsten  O
Torsten O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Aprilia MX50 {{forumTopicSubject}}

Vær hilset alle.

Jeg hat tænkt på at anskaffe mig en Aprilia MX50(EU45), men er ikke vildt imponeret over hastigheden. Har dog ikke tænkt mig at decideret tune den, men ville gerne fjerne begrænsninger. Er der nogen der ved hvor de sidder? Og hvad med tændrør, dyse, gearing ovs.

På forhånd tak

MX50 Wannabe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia MX50
  • #1   1. mar 2005 sørg for at være over 18 og ha kørekort før du belemre dig med en 45 som du vil andet end bruge på privat grund...

• Torsten  O
    Torsten O Tilmeldt:
    feb 2005

#2   1. mar 2005 Hej Karsten 17!
    Jeg kan berolige dig med at jeg er langt over de 18. Det er blot lang tid siden jag har rodet m. knallerter o.lign. Var dengang Yamaha DX 4g. fan,og føler mig lidt lost! Nu har jeg efterhånden søgt internettet tyndt, uden at finde det store, men måske er modellen for ny, til at folk ved noget? Forsøg på svar modtages med kyshånd!!!!

• #3   1. mar 2005 Ved ik hvad en mx 50 er selv..
    Men hjar du prøvet atsøge på google.dk?
    Har du evt etlink?

• Torsten  O
    Torsten O Tilmeldt:
    feb 2005

#4   1. mar 2005 Du kan se en brugt model, på et stort billede, ved www.scooterworld.dk, gå ind under brugte EU 45 og tryk på billedet. Ja, jeg har ledt som en gal, og fundet en del men intet om blokeringer ovs. Tak.

• #5   1. mar 2005 Mon ik den kan køre en del med begrænsningerne fjernet?
    Det er vel ligesom senda/rs/rmx motor..
    Så der sidder vel en begrænsning i udst og vidst nok en iluffilteret også bagtandhjulet skal en tand ned...
    Så sku den nok rende et godt stykke til smiley

• Torsten  O
    Torsten O Tilmeldt:
    feb 2005

#6   1. mar 2005 Ok, men der er så ikke noget med en plomb der skal fjernes? Ved du med dysen, og tændrør

• #7   1. mar 2005 Altså hvis den er som en RMX motor så sidder der en begrænsningen i at udstødningen har en "plump" smiley og bagtandhjulet er lidt større og der er vistnok (løse rygter) en begrænsning i luftfilteret..
    Men med den turbokit udst og et 50 bagtandhjul og 12 foran og så eller det hele standart gik min Rmx 90 hvis man kørte nogle omdrejninger på den smiley
    Så det ik så ringe smiley
    Men sig til når du køber den så skal du nok være sikret de første 13 velkomstpoint og et 7 tal fra mig for den er da fed den der mxer smiley
    Også kan jeg godt li folk der ik svømmer med strømmen men tør være anderledes smiley
    Har selv en masse anderledes biler også, 69 Dodge Polara til gaden når jeg får pappet til december smiley og en 64 Plymouth Valiant til folkeræs og en 81 Mitsubishi Colt med 8 gear som tidligere folkeræser (stadig kampdygtig men ik hurtig nok :-S) og en messerschmidt og 2 goggomobiler og jeg ku bli ved smiley de 3 første og lidt andre er på www.bilgalleri.dk også smiley

• Torsten  O
    Torsten O Tilmeldt:
    feb 2005

#8   1. mar 2005 Hvor vildt!!!, monstro du er samler :-? din veteran er fed, og så din Puch fra 78, ku´ ik lige se dine biler. Det må da koste en bondegård! Tak for rådene, vender tilbage når den er købt. Men hold jer endelig ikke tilbage hvis nogen ved noget mere præcist.

• #9   1. mar 2005 Cadilacen er min fatters dog smiley

Kommentér på:
Aprilia MX50

Annonce