{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Nick D
Nick D
Tilmeldt:
23. okt 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19

Opsætning til stalker {{forumTopicSubject}}

Hey
jeg overvejer den her opsætning til min stalker
cylinder: Dr racing evolution 70cc
Kaburator: 17,5
Variator: Polini speedcontrol
udstødning: Stage6 pro replica
ellers alt andet std. vil det gå godt sammen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opsætning til stalker
  • #1   23. okt 2013 Drop det cylle.
    Så ville jeg heller købe en Sport Pro fra Stage 6.
    Også en 21 mm. Og en GO i stedet for den udstødning der. Tro det eller lad vær, en go er bedre. Også kommer din scooter til at kører 80-90 +


  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #2   23. okt 2013 Det kun fordi jeg har en stage6 liggende til min stalker smiley men tak

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #3   23. okt 2013 og den må maks køre 90 km/t

  • #4   23. okt 2013 Vil også sige en go men det skal nok køre fint med stage6.. 17,5 er en fin karburator men husk det ikke må være en original gilera 17,5´er da den er begrænset og ikke til at justere ordentligt. 21mm ville give lidt flere omdrejninger og gøre den lidt mere aggressiv men det andet er helt fint. Behold din originale luftfilterkasse og smid et malossi red sponge filter indlæg i så spiller det

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #5   23. okt 2013 ok mange tak smiley så skal jeg lige ha en ny kabu også min ven har en 19mm kan den også bruges? og hvad med cylle har også kigget på polini sport 70cc? smiley

  • #6   23. okt 2013 Du skal IKKE skifte din originale 17.5 kabu.. den passer fint til din opsætning, og er ikke svær at indstille har selv haft en stalker fra 09 (købt fra ny)som var sportstunet, med den originale kabu.. ville nok hellere have GG på en pro replica, men hvis du har den i forvejen så er de penge sparet ligsom med kabuen. ville nok også heller vælge malossi sport

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #7   23. okt 2013 ok hvor meget vil den cirka køre? smiley

  • #8   23. okt 2013 80-85 rigtige km/t .. folk tror fx. deres standart hot 50 uden begrænsninger kan køre 80 fordi deres speedo siger det, men speedo passer sku ikke rigtigt altid.

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #9   23. okt 2013 Ok det lyder perfekt mange tak smiley hvad med krumtap og sådan noget er det ligemeget? smiley


  • #10   23. okt 2013 det sku lige meget, når det kun er sport. smiley hiper 2 motor, det holder bare!

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #11   23. okt 2013 Rigtig mange tak for hjælpen smiley og ja stalkeren er det bedste jeg har kørt på smiley

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #12   23. okt 2013 Lige en ting til smiley kan du anbefale et tændrør eller er standard godt nok?

  • #13   23. okt 2013 stalker så vidt jeg husker kører med B9, så det er ganske fint.. hvis den ikke gør det, så køb b9

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #14   23. okt 2013 ok tak smiley så bliver det en malossi sport i stedet ;D

  • #15   24. okt 2013 Det er et faktum at den originale 17,5´er er begrænset og ikke identisk med en uoriginal dellorto 17,5. Okay alle de stalkere jeg har haft har ikke kunne køre ordentligt med den originale så snart der kommer 70cc på. Og ved også alle inde på stalkerzone siger det samme.. Men prøv dig da frem men hvis du får problemer med karburatoren så er du advaret;)

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #16   24. okt 2013 ok tak men kan få en gratis 19mm af en ven så den bruger jeg nok ;D

  • #17   24. okt 2013 ja de er begrænset med en guldring med huller i som kan fjernes på 10 sek.. . min stalker og 3 andre af mine venners har jeg indstillet og de kørte perfekt!

    så enten er jeg supermand eller også har i ikke tålmodighed/kendskab til at indstille..


  • #18   24. okt 2013 se begrænsningen her : (link fjernet)

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #19   24. okt 2013 den der har jeg fjernet den anden dag smiley

  • #20   24. okt 2013 Ja det er rigtigt at der sidder en kopperring men det er slet ikke det eneste.. prøv og adskil en original gilera og en uoriginal dellorto så bliver det helt tydeligt. På indsugningssiden er der en kanal mindre osv. osv. De er ikke ens det er bare fakta..

  • #21   24. okt 2013 Hvis du smed en dellorto 17,5´er på i stedet for den originale vil jeg garantere du vil mærke forskel..

  • #22   24. okt 2013 den originale og standarde på stalker ER en dellorto 17.5 .. og jeg kunne trække fra en af mine venners jog R med sports tun, og han havde købt en 17.5 mm til den og havde stor set samme opsætning..

    jeg må have magiske hænder så... du har ikke et link evt..


  • #23   27. okt 2013 Ja det er jeg udmærket klar over men den er udviklet i samarbejde med gilera.. Jeg siger heller ikke den ikke kan køre med den originale men du får mere ud af at købe en uoriginal 17,5´er.. Nej har intet link men hvis du holder en rigtig dellorto 17,5´er op ved siden af en 17,5´er fra en stalker eller sådan kan du tydeligt se forskellen.. De der sidder originalt på stalkere osv. er ikke de samme som hvis du køber en 17,5´er ved dellorto.. Du kan sige hva du vil men de 2 er ikke ens:) Så hvis du vil beholde din begrænsede gør du bare det ellers køb en anden uden begrænsning og få mere efffekt.

  • #24   27. okt 2013 gå ind på speedline og se under standars dele der er en piaggio original 17,5´er til 750kr. Inde under tunet er der så en dellorto 17,5´ér til 4-500kr og med at helt andet varenummer.. Netop fordi den ene er lovlig og begrænset i hoved og røv og den anden er en original dellorto

  • Nick D
    Nick D Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #25   27. okt 2013 Jeg regner med at opsætningen bliver:
    Cylinder: Malossi sport 70cc
    Kaburtor: Dellorto 21mm
    luftfilter: Mallossi red sponge
    variator: Polini speedcontrol
    udstødning: stage6 pro replica
    smiley


Kommentér på:
Opsætning til stalker

Annonce