953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Den umulige rmx.. Den umulige rmx..

hey gutter.. jeg er efterhånden så træt af min rmx, at jeg nu ville høre ad, om der var nogle kloge hoveder der ude, der kunne komme med et ordenligt svar, eller en eventuel idé..

mit problem er at den sådan set er umulig at få til at stå i tomgang.. lige fra jeg fik den sidste år har den sådan set aldrig rigtig kunne stå i tomgang, og man skulle desuden være utrolig dygtig at kunne starte den på kickstarter.. jeg har tidligere kørt med en stylepro 70CC cylinder, metrakit udstødning og 21 dellorto karburator og std luftfilter.. og der gik den såmen fin nok, og med en 14-50 gearing kunne den godt lige toppe op på 90km/t ifølge mit digitale speedometer.

men under en længere tur gik pejllejet i min krumtap sig en tur og eftersom der stod rigeligt penge på konto'en på det tidspunkt fik den den helt store tur.. ny topperformance krumtap, athena cylinder, 21 pwk karburator, powerfilter, yasuni cross udstødning, ny top, stylepro racer membran.. jeg forventede selvfølgelig at få en særdeles hidsig maskine, og en den kunne stå i tomgang und alles.. men dette var ikke tilfældet.. overhovedeet.. og det er IKKE fordi tomgangskruen skal skrues ind, for den er allerede HELT inde..

stadig kan maskinen ikke rigtig stå i tomgang under 5000 omdrejninger.. desuden er den blevet noget sløvere, man skal tvinge den noget for at få den op på bare 80, på trods af jeg også har skiftet fortandhjulet til et 13 tands..

jeg har overvejet lidt om jeg skulle rive den stylepro membran ud, og kigge lidt på den, for mit luftfilter bliver også noget vådt af benzin.. dog syntes jeg stadig det er mærkeligt at den trækker så voldsomt dårligt?

jeg har desuden tidligere haft problemer med at ledningsnettet var ødelagt nede ved tændningen da de simpelthen smuldrede.. men jeg fik loddet sprit nye på, samt et vandtæt stik op til resten af knallerten.. umiddelbart syntes jeg bare ikke den gnister ret meget når man træder i kickstarteren? dårlig lodning eller??

evt nogle der kunne komme med nogle ideer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den umulige rmx..
Kommentér på:
Den umulige rmx..

Annonce