4.591 visninger
|
Oprettet:
vespa bravo piaggio tuning {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en gammel vespa bravo som jeg gerne vil have til at køre hurtigere. hvilke muligheder er der
sep 2012
Følger: 28 Følgere: 31 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 1.805
mar 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Plumben er det vigtigste.
Fjern motoren.
Fjern svinghjulet.
Split blokken ad.
Bor indefra, indtil du rammer plumben.
Nu varmer du studsen op med en lighter eller et lys indtil at den er meget varm.
Så kan du nemt skubbe plumben ud af blokken.
Herefter modificere du studsen, så den er så stor som muligt.
Du må IKKE bare bore løs, for så smadre du studsen på indersiden af motoren og motoren er så klar til skraldespanden.
Der findes flere guides derude.
vespaonline.dk er desværre nede lige nu, men den viser ellers alt der er at vide.
mar 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
sep 2012
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 339
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Brug google chrome.
Så skal den nok oversætte for dig.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Det nytter ikke noget med et billigt sæt, så længe at plumben sidder i.
Når du vælger udstødning, så gør alt hvad du kan, for at få fat i Proma Serpant.
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&cat_id=30777
Det er desværre en kopi.
Jeg havde denne på min ciao, samt en 43mm cylinder og en std karburator boret op til 10mm og en 80mm remskive.
Den var sgu hurtig, når den kom over 20kmt.
sep 2012
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 3 Emner: 15 Svar: 339
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
Jeg købte også mit igennem west-import dengang for omkring 16 år siden.
aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 455 Scootere: 7 Emner: 63 Svar: 36.120
vespa bravo piaggio tuning