{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

R-setup 11k {{forumTopicSubject}}

Hey Guys!
Skal have roddet lidt ved en Jog R jeg har stående, og mangler lige lidt viden om R-setup 11k'en, da jeg ikke har prøvet den selv, eller kender nogen der har smiley

Kan det virkelig passe at med følgende opsætning:
70 ccm S6SP MKII
R-setup 11k
Multivario
Polini krumtap ø10
Aerox gearing
Malossi VL12
Std filterkasse med andet indlæg
resten std
Man kan nøjes med en 17,5mm karburator?

Fortsat god nat derude smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R-setup 11k
  • #1   5. jun 2014 det kan godt lade sig gøre, men jeg havde valgt en 21-24mm dellorto smiley

• #2   5. jun 2014 Så det ville ikke være helt optimalt? smiley

• #3   5. jun 2014 overhovedet ik!! du vil få det mest optimale med en 24mm men hvis den er til hverdags brug, så ville jeg vælge 21mm da den ik larmer ligeså meget og mere økonomisk at køre med smiley

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 46
    #4   5. jun 2014 kør selv med 11 k syntes det er et godt rør og vil nok også sige en 21 mm på

• #5   5. jun 2014 hej michael ja 21 god mellem størelse

• #6   5. jun 2014 slaaap nu af med de store karburatorer ? smiley 17,5 er længe fint ! cyllen skal kunne holde flowet for at kunne holde en ordenlig hastighed gennem karb og det hele skal ud af udst. igen smiley Der er ikke ret meget hul i den udst .. smiley

17,5 er rigeligt.. har selv for sjov leget med Teamspeed 2 og 21mm pwk smiley kan saaaagtens lade sige sig gøre at få til at køre ordenligt smiley

• #7   5. jun 2014 ja ja min søns polini vandkølet banecrosser 50 ccm sidder en delorto 19 på fra ny og flowet som du siger er røgens turbolens igennem udstødningen og ikke noget med kaburatoren at gøre

• #8   5. jun 2014 Du skal stadig holde en ordenligt flow gennem indsugningen det større indsugningsareal ville kun sænke gashastigheden med det lille kit !!

Siger ikke at det ikke ville kunne fungere med en større men blot at en god 17,5mm ville være rigeligt (;

• #9   5. jun 2014 jeg synes bare 17,5 virker lidt lille til 70 ccm men måske har du ret mvh ole

• #10   5. jun 2014 CrazyTuners har ret..
    17.5mm er længe fint, og jer andre, i er helt væk

• #11   5. jun 2014 Super tak! Så behøver jeg ikke smide 600 efter en 21mm igen smiley
    Det er forrrsten en 17,5 PHVA smiley

• #12   5. jun 2014 hej Alex jeg synes du skal finde dit lego frem evt en billed bog lol

• #13   5. jun 2014 Det var da noget mærkeligt noget at skyde ud med Ole

• #14   5. jun 2014 det er mere spændende at skrive med nogle der har forstand på det så vi slutter her kan du have en god dag

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    aug 2011

#15   5. jun 2014 nu kør jeg med lidt støre opsætning ind den han omtaler og har 21 mm på og kør med 11 k rør og med pmx luft filter og har bestemt ikke nogle problemer med at den ikke kan komme af med det og en delorto kapbueator 21 mm med tilslutning/overgang kan fås for lige under 500 kr

• #16   5. jun 2014 Hej Michael ja men man gider ikke at blive ved med at skrive til sådan en , godt der er nogen her inde på sg som dig der har forstand på det
    Mvh Ole

• #17   6. jun 2014 Efter min mening så ligger det i omdrejnings området på det kit og ikke om det er 50/70ccm eller mere.. det tager ikke så mange vændinger som større 70ccm kit smiley Er skam ikke ude på at dikterer at andre tager fejl.. nævner blot min mening ud fra ejen erfaring ! smiley der er bestemt ikke grund til at smide en for stor karb. på... Den bliver bare svære at indstille, dårligere gasrespons og i sidste ende dyrere at køre på smiley

nu kan jeg jo ikke se hvilket kit du kører med og derfor heller ikke bruge din kommentar til ret meget smiley

• michael r
    michael r Tilmeldt:
    aug 2011

#18   6. jun 2014 som svar til hvad jeg kør med vil jeg skive det sådan alt i min motor som er hot er skiftet ud og har fået lavet en 48 mm cylinder efter mit ønske lejer er købt ved sanistaal og det er alle lejer har rodet med scooter / knallerter i over 25 år og har altid kørt ulovlig men også lagt meget i den skal se lovlig ud og alting er et spørgsmål om indstiling og få tingene til at køre sammen .. hvorfor købe dyrt når man kan få tingene til det halve af hvad det koster ved en scooterforretninger en simpel ting alle bruger tændrør ngk b9hs spare jeg ca 10 kr på skulle jeg købe det ved kgi

Kommentér på:
R-setup 11k

Annonce