{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

HJÆLP den flækker blokken?? {{forumTopicSubject}}

mojne jeg har mig sådan en keeway F-act evo fra 2013.

jeg har tunet den en lille smule og jeg ved så ikke om det er fordi blokken er for svag eller hvad det er men den har nu for anden gang rykket lejeskålene i gearingen i smadre og kunne godt tænke mig at høre jeres mening og hvad jeg kan gøre for at få den til at stoppe med at smadre det hele smiley

opsætning:
Euro 2 motor ( minarelli kopi )

Cylinder og top airsale T3 70cc 47.6 T:A

stempel polini evo Ø12 47.6 T.A

std krumtap

malossi multivar og 6.3 g ruller og polini blæsehjul
malossi special x belt
stage6 RACING Torque Control 112mm

21mm dellorto karb med 94dyse.
malossi v14 membran

org. K&N filter

leovince tt uden begrænsning

når den køre trækker den pisse godt og går ca. 98 på en god dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP den flækker blokken??
  • #1   2. jul 2014 så håber der er nogle der vil hjælpe mig tak på forhånd smiley

• #2   2. jul 2014 du har vel ikk et billede af det?

• #3   2. jul 2014 nej det har jeg desværre ikke da jeg har en oldtids nokia uden kamera.

den flækker generelt blokken ved den aksel der går ud til koblingen

• #4   2. jul 2014 de leje skåle du siger bliver smadret må være lavet af stål kan du ikke skrue dem fast i blokken med undersænket skruer for de må jo gå løse og nærmest piske rundt eller hvad

• #5   2. jul 2014 nej det er nogle udformninger der er i blokken og der bliver lejerne bliver bare trykket i men har overvejet med noget varme fast låse olie?

• #6   2. jul 2014 okay

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #7   3. jul 2014 Jeg håber jeg tager fejl men jeg kunne frygte at selve blokken er støbt i ringe materiale. Mange "kina raketter" er støbt af urent metal.
    Og de urenheder i metallet kan give revner.... En slags tidlig metaltræthed.
    Jeg er bange for at du har fundet "punktet" for hvad blokken kan holde til siden at det er sket flere gange. smiley

HVIS det er en kopi af minarelli vil jeg da foreslå dig at sætte en sådan motor på i stedet for... Mvh....

• #8   3. jul 2014 ja det kunne da godt lyde til at det er en '' kina raket'' motor smiley

men tænker bare lidt når det er en euro 2 motor så burde den vel ikke være så slem eller??
    for kender mange der køre med samme motor dog lidt mindre tunet men de fyrre altid en fætter og køre på baghjul og det gør jeg stort set aldrig mest fordi den ikke trækker hårdt nok til at hoppe op og de har aldrig haft det problem smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#9   3. jul 2014 Det vides ikke ven.
    Måske du bare har fået en "mandagsmaskine".....
    Det har vi sgu nok alle prøvet! Jeg har ihvertfald! smiley

• #10   4. jul 2014 hehe ja det ku da godt tænkes du smiley

det tror jeg bestemt også ellers så komme det nok smiley man skal jo prøve det på et tidspunkt smiley

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#11   4. jul 2014 Det skal du ikke ønske dig..... Og så prøv at have en mandagsbil. Se dét koster mange penge i længden!!! Ihverfald i forhold til en scooter/knallert!

Kommentér på:
HJÆLP den flækker blokken??

Annonce