{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maxi stempel
  • #1   30. sep 2014 Da min blev hakket var det ca 1 cm smiley

• #2   30. sep 2014 jeg mener det max er 8mm man må tage.

• #3   30. sep 2014 kør stempel i top og det du kan se ind af hullet i plumpen fjerner du.
    alt andet virker eikke

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #4   30. sep 2014 Plumben er taget, og når jeg køre stempel i top, kan jeg ikke se stemplet ? Hvorfor det `?
    Det var bare om der vare nogen der havde nogle mål man ca. kunne gå efter i forhold til hvor meget man må tage af stemplet oppe i mod topstykket, men også hvor bredt man skal hakke smiley Håber flere kan komme med deres mening, men tak for svar.

• #5   30. sep 2014 i gamle dage da man hakkede en lovlig maxi skulle man file max 4 mm op og kun lige indsugnings hullet s brede altså plump hullet husk at plane den også eller giver det ikke noget så rente de cirka 50 55 og de gik bedst dem med de runde kaburatorer

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    apr 2012

#6   30. sep 2014 Men nu hvor plomben er taget, hvor meget skal jeg så hakke mit stempel ?
    Og vil det give noget ?

• #7   1. okt 2014 så tror jeg ikke du får noget ud af hakke den det er også bedre at tage plumpen som du har gjort

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    apr 2012

#8   1. okt 2014 Men hvis jeg nu alligevel vil hakket det.
    Tror du så ikke 5mm er fint, og bredden det er bare hvor bredt min cylinder er oppe mod studsen. smiley

• #9   1. okt 2014 jo 5 mm er ok og bredden skal jo bare være det samme som bredden af plump hullet eller oppe mod studsen ja

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    apr 2012

#10   1. okt 2014 Super, tak for hjælpen.
    Du må endelig sige, hvis du mener jeg burge tage mere af end de 5 mm ? Eller om det er passende.
    Jeg tænker lidt selv 8mm er for meget, hvis plomberingen i forvejen er taget smiley

• #11   2. okt 2014 bare tag de 5mm.

• #12   2. okt 2014 jeg synes bare de gik ad pommeren til hvis man både borede og hakkede dem det var bedre med de puck ms 50 3 gear en maxi gik bedst hakket 5 mm og planet topstyk og giret 2 tænder så rente de ca 60 og hvis man ikke girede den så cirka 50 55 men så var den også lidt hurtigere i optræk smiley

Kommentér på:
Maxi stempel

Annonce