{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

SB97
SB97
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 43

Aprilia SX 50 indkøbsliste! {{forumTopicSubject}}

Hey SG

Jeg står og skal til at bestille lidt tun, og har lavet en lille indkøbsliste som jeg gerne vil ha' jeres mening om smiley (Mangler der noget, eller burde jeg ændre lidt på den)

Det er til en Aprilia SX 50, den er i forvejen 6 gears.

I tilfælde af at billedet er utydeligt skriver jeg også lige listen op her.

Forventer at skulle bruge en dyse af størrelsen 98. (Bestiller dysesæt #88-110)
Gearing 14/48
CDI (Ubegrænset)
Yasuni Cross udstødning
Cylinderkit Athena 50mm Big bore 80cc

( Skriv hvis man gerne vil ha' et link! smiley )
Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia SX 50 indkøbsliste!
  • #1   27. okt 2014 Den Yasuni cross er for lille, og er det 17.5mm og standard krumtap?

• #3   27. okt 2014 Kører med samme cyllinder, den er voldsom!

• #4   27. okt 2014 yasuni cross er ikke for lille, og heller ikke 17,5.... den kan sagtens komme til at køre godt med den opsætning, du får nok ikke alle 16,5hk ud af den cylinder...
    Der er flere eksempler på folk med 80cc som kører med den opsætning ca....
    Ville nok sige du skulle skifte din krumtap hvis den er standart, ellers kan den ske ikke at holde for længe

• #5   27. okt 2014 jeg har endda oplevet det på egen hånd med "for lille" eftersigende opsætning.... Det kan sagtens lade sig gøre

• #6   27. okt 2014 Jeg ville nok købe en Yasuni cross hm i stedet for. Og også en ny kæde når du skifter tandhjulene smiley

• SB97
    SB97 Tilmeldt:
    okt 2014

#7   27. okt 2014 Ok, tak for hjælpen, det vil jeg tage til overvejelse smiley

• SB97
    SB97 Tilmeldt:
    okt 2014

#8   27. okt 2014 Kan se jeg ved en fejl har det samme forum 2 gange. Ups...
    Men i hvert fald for lige at komme med en lille update her så, det er den originale krumtap der sidder på lige nu (vil så antage at det der med er standard). Og har fået anbefalet denne cylinder i stedet for http://kgi.dk/product-6214-3643.php
    Knap så meget power, men den skulle være udemærket (især til prisen), og skal primært bruge knallerten til praktisk brug (frem og tilbage fra skolen), så behøver ikke noget der rykker så hårdt at maskinen falder fra hinanden smiley Hvad er jeres mening eventuelt om det? Har i prøvet denne cylinder, trækker den godt, kvaliteten, jeres topfart? smiley

Link til det andet forum hvis man skulle ha' lyst til at læse hvad folk skriver der inde:
    http://www.scootergalleri.dk/forum/tuning/1295534-aprilia_sx_50_indkoebsliste

• #9   27. okt 2014 Har monteret den for en ven, den har kørt mange tusind kilometer med stylepro 70cc og den har virkelig fået mange tæsk. og den holder stadig og den har aldrig fået skiftet stempel smiley og med hensyn til ydelsen er bundtrækket virkeligt godt og topfarten ligger på 105-10 stykker med en nedlagt hebo og 14mm karburator smiley

• SB97
    SB97 Tilmeldt:
    okt 2014

#10   27. okt 2014 Lyder sku godt! Så tror jeg sku lige jeg får bestilt så'n en ^^

Kommentér på:
Aprilia SX 50 indkøbsliste!

Annonce