{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Dårligt optræk på NRG {{forumTopicSubject}}

Dav drenge

Min Piaggio NRG Power DT trækker ikke godt fra starten. Det er med standard cylinder, skive og det hele. Det bliver ikke bedre når den bliver varm, snarere værre.

Hvad kan dette skyldes? Det kan siges at cylinder er blevet skiftet for nyligt, men det var også skidt før det.

Hvad kan jeg tjekke, justere eller skifte for den vil accelerere bedre? Dog indenfor lovlighedens grænser smiley

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårligt optræk på NRG
  • #1   27. nov 2014 du kan starte med at tjekke tændøret om den får nok eller formeget benzin så kan du juster variatoren og koblingen smiley

• #2   27. nov 2014 @brian hvad er det jeg skal kigge efter? smiley er helt blank på det felt

• #4   27. nov 2014 Du starter med at finde en der kan lære dig det

• #5   27. nov 2014 haha, ja det var to gode løsninger.. Dog gider jeg ikke smide flere penge efter den på et værksted, da jeg alligevel kun bruger den i weekenderne smiley Det med at finde en, som kan lære mig det er jo jer?! smiley

• #6   25. mar 2015 ja gammelt indlæg jeg skriver i' i know.. men fylder man ældre tråde med infomation er der mindre chance for at nye tråde vil oprettes med gentagende spørgsmål da man må gå ud fra at folk kan finde ud af at bruge søge maskinen.

prøv at check tændrør for at se farven på det' har det samme farve som en urystet cocio er den fin nok, hvis ikke skal du kigge på dyssen i kaburatoren, rens luftfilter, evt rens kaburatoren. Check luftskrue, check rullerne i variator for slid, skift tændrør.

Kommentér på:
Dårligt optræk på NRG

Annonce