{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Speedfight 2 skyder {{forumTopicSubject}}

Hej SG har lige fået sat nyt cylle Kit på min speedfight 2 den har holdt stille i omkring 1 måned opsætning er stage 6 knæk 70cc malossi sportsgrene polini speedcontrol Vario den skyder meget når jeg køre med fuld gas men hvis jeg køre med lidt gas og kun køre omkring 25km/t så er der ingen problemer tænker at det måske kan være gammel benzin? Eller hvad siger i??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 2 skyder
  • #1   30. dec 2014 Har du dyset den om.? smiley

• #2   30. dec 2014 Nej men havde en anden 70cc på før denne hvor stemplet satte sig men inden det gjorde det der var der ingen problemer men jeg smider en 19mm karbu på istedet for standart nu her på fredag men tror du det kan være det?

• #4   30. dec 2014 Please hjælp
    ?? kom med et andre bud det kan være

• #5   30. dec 2014 Hvis den sætter sig, er det fordi der skal en større dyse i. (: Men ja, nok en god ide med større Karburator. (:

• #6   30. dec 2014 Okey mange tak det prøver jeg ????

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 137
    #7   30. dec 2014 For noget tid siden, lavede jeg knægtens speedfight. Havde købt et motoforce 70cc der skulles sættes på. Den ville ikke starte og slog istedet nogle ordenlige knald.

Det viste sig at være toppakningen der var vendt forkert. Det står UP på den toppakning der fulgte med. Da den blev vendt rigtig og spændt godt ( ikke for meget ) så var den der. Fjernede efterfølgende den sidste del ( begrænsning ) af luftfilteret og dysede den om sparkede den røv.

Tænker derfor at den kan være lidt utæt i toppakningen, for det var knægtens, da den vendte forkert.

• #8   30. dec 2014 Ja men til malossi cylinder er det ikke en normal pakning men en gummiring så tror ikke den kan vende forkert?

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

#9   30. dec 2014 Okay, ja så ved jeg det ikke.
    Knægtens skød også noget tid efter. Og det var fordi der manglede skærmen ved baghjulet så vandet blev sprøjtet ind på tændhætten og og derved blev strømmen afledet. Og den gjorde det samme som din. Den kunne sagtens starte og køre, men man af og til gjorde den det ved højere omdrejninger.

Det er en simpel ting, som du bare lige kan se og udelukke det måske.

• #10   30. dec 2014 Har nok fundet problemet så fordi der er ikke gummi hætte eller bagskærm så tændrør er frit mange tusind tak for hjælpen min ven hils din knægt og sig han har valgt den rette scooter da speedfighten er scooter verdenens Mercedes Benz

• kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    dec 2014

#11   30. dec 2014 Jeps, det skal jeg gøre. Det var så lidt. Det er jo meget vådt i denne tid.

• #12   30. dec 2014 Ja det kan man ikke løbe fra

Kommentér på:
Speedfight 2 skyder

Annonce