1.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tuning af gilera smt Tuning af gilera smt

Hey sg.

Jeg har tænker på at sætte en Hebo på Smt. Så skal jeg op på en 19mm kabu, eller kan jeg godt nøjes med at dysse den rigtig meget op ?
Eller skal jeg også have investeret i en 50cc sport, for at få den til at kører lige så sødt som den gør nu? og om en standard overhovedet cylle overhovedet kan holde til det.

Så står lidt på bar bund, håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af gilera smt
  • #1   7. feb 2015 Hebo er en rigtig fin tun udstødning til standard cylinder, og det bliver ikke noget problem for cylinderen at holde så længe den får sit olie. Du burde sagtens at kunne bruge den std karburator, så længe det er en 17.5er, hvis det er en 14mm du har på ville det nok være en god ide at skifte den til noget 19/21mm.

Din knallert vil sikkert miste en smule bundtræk helt nede i de lave omdrejninger, men så snart den kommer op i omdrejninger ville du fanme ku mærke at den tager ved smiley

• #2   7. feb 2015 Det du helt klart skal gøre, er at sikre dig den ikke er omdrejningsbegrænset. Det var min derbi, og den kunne slet ikke køre med standard tændspole med tun rør. Man kan købe en ubegr. tændspole ved MSP-Tuning fks

• #3   9. feb 2015 Tak drenge, mener der sidder 17,5 på den. Ja okay, tror jeg skal have ubegrænset tændspole med i købet så. Men ville i heller anbefale leovince udstødning, eller hvordan er det? ??

• #4   10. feb 2015 17,5 er faktisk rigeligt. Den kører jeg med på 47,6 smiley

Hvis du får ubegrænset tændspole burde du nok tage et større udstødning end v6. Du kan sagtens køre med hebo new performer eller MHR replica smiley

• #5   10. feb 2015 Super, men så kan olieblanderen da ikke følge med mere. Så skal jeg selv til at blande ikke? smiley

Kommentér på:
Tuning af gilera smt

Annonce