615 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Evo bws dyse Evo bws dyse
Hejsa sg, har endeligt fået monteret en ny bygget motor på min bws, men som den står nu hakker den en del, men starter godt osv, der sidder std karbu på nu, men burde godt kunne få den til at trække med den, der sidder dyse 120, hva vil i sige af dyse?
Opsætning
Polini evo AC cylle
Doppler endurance tap
TP nardo vario
TP nardo rem
TP nardo udst
Ukendt tun gearing
Stage6 double layer filter, rund, tilpasset til std karbu
Resten std
0 synes godt om
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
jun 2013
Følger: 58 Følgere: 61 Scootere: 6 Emner: 49 Svar: 622
sep 2009
Følger: 15 Følgere: 19 Scootere: 27 Emner: 222 Svar: 517
jun 2013
Følger: 58 Følgere: 61 Scootere: 6 Emner: 49 Svar: 622
sep 2009
Følger: 15 Følgere: 19 Scootere: 27 Emner: 222 Svar: 517
jun 2013
Følger: 58 Følgere: 61 Scootere: 6 Emner: 49 Svar: 622
jul 2011
Følgere: 111 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.297
- Og den kan SAGTENS få det benzin den kan æde, med en standard karburator, det handler bare om stor nok dyse.
Men så løber du ind i problemet med blandingsforhold, da den ikke kan give LUFT nok..
Det er ikke for sjov skyld Polini skriver MINIMUM 19 mm.
Det har INTET med hvor meget den trækker, eller ikke gør, at gøre..
- Men om KØLING, indre køling..
Du smadre din cylinder ved at køre med den karburator.
- Og inden længe så sætter du cylinderen, og det kan resultere i at du skal ud og ha nyt cylinderkit, og krumtap.
Er du rigtig uheldig kan det koste cylinderkit, krumtap, variator og/eller tænding, membran, og motorblok..
Nu har du husket at sørge for din squish er korrekt?
(Det går jeg ikke ud fra, siden du kan finde på at køre med standard karburator)..
Evo bws dyse