{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Indstilling af tunet Aerox. {{forumTopicSubject}}

Hey SG.

Jeg har bygget mig en herlig maskine, den går godt i motoren, holder tomgang uden problemer og lyder hidsig!
Men ved start (evt fra stop ved lyskryds), så hakker den lidt inden den tager fat, der er kun tale om et par sekunder - men det er for meget!
Når den så tager fat så hiver den også konstant (som den skal).
Men trods alle de tundele der er på, hiver den ikke på hjul - hvilket også undre mig.
Jeg er klar over det er indstillingen den er gal med, men det har jeg ikke særlig meget forstand på, så istedet for at rive alt fra hinanden og gå igang lidt efter lidt, spørger jeg jer ^^

Følgende tundele sidder på den:
stage 6 sport pro cylinder, 21mm dellorto kaburator, stage6 indsugnings-forstærker,stage 6 sport pro vario samt ruller, stage 6 sport pro rem, malossi ubegrænset CDI, motoforce racing tændspole + tændrørs hætte, stage 6 sport pro udstødning, stage 6 sport pro kobling + trykfjeder, stage 6 membran + studs.
Standard gearing og krumtap (skal dog begge snart skiftes ud med noget mere holdbart).

Jeg har vedhæftet et billede af mit tændrør - det er jeg åbenbart ikke klog nok til at aflæse xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling af tunet Aerox.
Kommentér på:
Indstilling af tunet Aerox.

Annonce