845 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Hvilke cylle er bedst? Hvilke cylle er bedst?

Hey, skal til at smide 70cc på min pgo pmx, men kan ikke helt beslutte mig for hvilket?
Det skal være til hverdag så hvilket et kan holde længst, og hvilket er bedst ydene over tiden? smiley
Det ene er stage6 streetrace, og det andet er DR.racing smiley
Hvad sys i som er bedst? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke cylle er bedst?
  • #1   5. jul 2015 Stage 6 street race eller malossi sport. Holder virkelig længe

• #2   5. jul 2015 Hmm okay, ligger sportspakken r-setup blue top også næsten i samme kvalitet? smiley

• #5   5. jul 2015 Hehe okay, det skal nok kører 10-15 om dagen ca! Ville en r-setup sportspakke holde til det? Fordi har både hørt godt og dårligt om det smiley

• #6   5. jul 2015 Det bedste jeg har kørt med, er TP Black Trophy på min PGO PMX af DR Racing, Malossi Sport og TP Black Trophy. Har ikke kørt med Stage6, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Jeg havde 80 km tur/retur til skole hver dag og der er 13 km til nærmeste by, så kan du regne ud hvor holdbart det er. Synes også det kører mere jævnt. Lækkert kit.

Men uanset hvad du vælger, skal du nok blive glad for det smiley

• #8   5. jul 2015 Tak for svarene drenge smiley

• #9   5. jul 2015 Stage 6 er også bare malossi kopi smiley

• #11   5. jul 2015 Malossi er da langt bedre kvali. Laver også tun til prof crosser osv. Og stage 6 cylindre er jo næsten tro kopi af malossi

• #12   5. jul 2015 Men nu spurgte jeg ikke om din mening scooterfjls

• #13   5. jul 2015 Fjæs

• #15   5. jul 2015 Overvejet noget stage6 sport?
    Den er der en del mere ryk i..

Men nu kommer det jo også an på hvilken opsætning cylinderen skal køre med..

• #16   5. jul 2015 Er du på stoffer eller hvad, fjols?

• #17   5. jul 2015 6440 hvad er det for en attitude at have herinde? Eller alle andre steder. Det er jo ikke første gang du opfører dig provokerende smiley

• #19   5. jul 2015 Behøver ska da ikke en uddannelse lol. Og har da ikke nævnt noget om hk? Ser du syner eller hvad sker der lige. Jamen skal da hilse igen så

• #20   5. jul 2015 Provokerende eller ej, sådan er min attitude bare, så hvis folk ikke kan lide den må de jo bare ignorere det smiley

• #21   5. jul 2015 Fjæs.. Et bevis på en "motor uddannelse", betyder ikke man ved hvad man snakker om..

Kender da et par mekanikere som ikke fatter en skid.. Hvordan de er bestået fatter jeg virkelig ikke..

• #23   5. jul 2015 En bil mekaniker ved også skide meget om tun til knallerter, ja goddaw man. Og ja præcis ralle

• #24   5. jul 2015 Men køb dug en stage 6 sport og malossi sport og så kom ikke og sige det stort set er det samme

• #25   5. jul 2015 Fjæs, nej.. Du behøver ikke sige mere..
    - Troede egentlig også du havde besluttet dig for ikke at være herinde længere..

• #27   5. jul 2015 Ja du ved godt hvad jeg mener.. smiley

• #29   5. jul 2015 Behøver ikke læse din profil for at se det er dig 2hjulet..
    Bare måden du skriver på, og dine udtalelser, gør det umuligt for dig at skjule hvem du er..

• #32   5. jul 2015 Hahaha nice one ralle smiley smiley

• #33   5. jul 2015 OMFG ! smiley

• #35   5. jul 2015 "Oh My Fucking God"..

• #36   5. jul 2015 Og så holder vi lige en Sober tone i resten af tråden.

• #37   7. jul 2015 Der er stort set ingen forskel på cylindre i sports klassen.

Men hvis du holder dig til polini, malossi, TP og DR evolution sport cylindre så går du ikke helt galt i byen angående holdbarhed såfremt du også passer lidt på din maskine og bruger logikken.

Har efterhånden hørt/set en del folk sige X mærke eller X cylinder er noget lort fordi de ikke har behandlet det pænt.

Så find den rigtige dyse (start med for stor), 2% olie i benzinen og så selvfølgelig den kedelige tilkørsel, og så husk at have maskinen driftsvarm (som en bil) inden du bare river fuld hane, så skulle en sports cylinder nok holde omtrent lige så længe som en original cylinder.

Apropos 2hjulet så synes jeg godt nok det plat at slette sin profil fordi man har fejlet (som vi alle gør) når nu han er et "voksent" menneske.

Hvad pokker gør han i det virkelige liv smiley smiley
    Men lad det nu ligge.

• #39   7. jul 2015 Haha scooterfjæs...

• #40   7. jul 2015 Jeg synes det er godt gået du kan forstå at han sletter sin profil på trods af du ingen ide har om hvad det var der blev snakket om.

Han blev på ingen måder svinet til, men havde/har desværre set sig blind på noget, og så var VI ANDRE bare nogle idioter fordi vi ikke mente det samme som ham.

Men såden som du forsvarer en person du ikke kender fristes man da til at tro det skulle være dig smiley

Jeg gætter på han er et svagt menneske der ikke indrømmer sine fejl, hvilket han vil opdage giver bagslag om nogen år.
    Men som jeg skrev tidligere, lad det nu ligge så vi ikke flyder tråden med ugyldig info.

• #41   8. jul 2015 Jeg blander mig Lige...

Der er STOR Forskel på diverse sport cylindere.

Forskellen ligger i Port-tiderne.

DR-Racing er Top Performance Budget-Line, men køre ganske godt.

Malossi ligger i toppen, og stage6 følger efter.

Men hvis du vil have Støbejern, skal du overveje Black Trophy fra TP.

Støbejerns Cylindere skal som før nævnt, geren køres til med en "for stor" dyse, og 2% ekstra benzin, og max halv gas, de første 200-300 km.

Derefter dyse man den ordentligt ind, og stopper med ekstra olie.

så tager man lige 100km, med max halv gas, og så er du klar til at køre.....

Støbejern er at foretrække, hvis man Køre langt, altså hvis man Pendler =0)

• Peter Wilhelm B
    Peter Wilhelm B Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 17
    #42   8. jul 2015 Den beste er den du har raad til og lignende

• #43   8. jul 2015 Der kan man bare se.

Mine egne erfaringer er, jeg stort set ingen forskel har kunne mærke på støbejerns cylinder kits, og når jeg har kørt med kammeraterne hvor vi har ligget leget så har der været minimal forskel på optræk og topfart.

Meget af det afhænger også af indstilling.
    Personligt ville jeg ikke kunne nævne den bedste sports cylinder hvis vi kun snakker støbejern, men jeg er heller ikke fanboy af nogen bestemte mærker.

Stod jeg og skulle vælge en sports cylinder i dag, så havde jeg valgt stage6 pro sport da ydelsen ligger højere grundet det er alu, og så har jeg heller ikke noget imod at vedligeholde min maskine og tjekke op på den i ny og næ, dog holder pro sport fint hvis det bliver behandlet ordenligt som enhver anden cylinder.

Vi alle erfarer noget forskelligt og det er som det skal være, det ville jo også være kedeligt hvis alle mente det samme.

• #44   8. jul 2015 Hvis du alligevel vil give 900 for et cyl kit, så havde jeg købt Athena Sport 47,6mm.

Men igen ALT kommer an på, hvad du skal bruge den til, og hvad du har råd til...

Hvor i landet kommer du fra?

• #45   8. jul 2015 Nu er det ikke mig der skal bruge cylinder så jeg har ikke brug for nogen råd omkring det smiley

Men ja athena sport eller stage 6 sport mk1 var en og samme cylinder.
    Har ikke prøvet mk2 men nogen siger nicasil belægningen ikke er lige så hård.

Hvorfor er det relavant hvor jeg kommer fra i forhold til dette emne? smiley

• #46   9. jul 2015 Jeg borvi nærheden af Esbjerg, hvis du ikke boede langt væk, kunne jeg evt. Hjælpe, da jeg har lidt forskellige kit liggenede

Kommentér på:
Hvilke cylle er bedst?

Annonce